قیمت میلگرد آتیه خلیج فارس

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد آتیه خلیج فارس

آخرین بروزرسانی:1403/05/04

قیمت ها با احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

میلگرد آتیه خلیج فارس

10

انبار

کیلوگرم

28,100 تومان

0 %
میلگرد آتیه خلیج فارس

12

انبار

کیلوگرم

26,000 تومان

0 %
میلگرد آتیه خلیج فارس

14

انبار

کیلوگرم

26,000 تومان

0 %
میلگرد آتیه خلیج فارس

16

انبار

کیلوگرم

26,000 تومان

0 %
میلگرد آتیه خلیج فارس

18

انبار

کیلوگرم

25,800 تومان

0 %
میلگرد آتیه خلیج فارس

20

انبار

کیلوگرم

25,800 تومان

0 %
میلگرد آتیه خلیج فارس

22

انبار

کیلوگرم

25,800 تومان

0 %
میلگرد آتیه خلیج فارس

25

انبار

کیلوگرم

25,800 تومان

0 %
میلگرد آتیه خلیج فارس

28

انبار

کیلوگرم

25,800 تومان

0 %
میلگرد آتیه خلیج فارس

32

انبار

کیلوگرم

25,800 تومان

0 %

توضیحات

قیمت میلگرد آتیه خلیج فارس، امروز به روز رسانی شد. شما می‌توانید با تماس تلفنی، از کارشناسان مربوط در این لاین مشاوره خرید دریافت کنید. لازم به ذکر است قیمتها با محاسبه 9% ارزش افزود در لیست درج شده است.

 

کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس

این شرکت سهامی خاص در سال 1395 فعالیت خود را در زمینه تولید میلگرد آجدار آغاز کرد. ظرفیت تولید سالانه کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس در سال به 300 هزار تن هم می‌رسد. کارخانه آتیه خاور میانه چیزی حدود 90% از تجهیزات مورد نیاز را از داخل کشور تهیه کرده است. محصولات این مجتمع فولادی انواع میلگردها از سایز 8 تا 40 میلی متر و گرید A3 و A4 تولید می شوند. کارخانه آتیه خلیج فارس در استان خوزستان و شهر اهواز واقع شده است و با توجه به این موقعیت مکانی نیاز بسیاری از پروژه های عمرانی را رفع می کند. 

در کشور ما کارخانه‌های زیادی در زمینه تولید محصولات فولادی فعالیت می‌کنند، اما تنها برخی از آنها کیفیت بالایی دارند. کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس هم یکی از معدود کارخانه‌های تولید محصولات فولادی باکیفیت است.

 

قیمت میلگرد آتیه خلیج فارس

 

قیمت میلگرد آتیه خلیج فارس

قیمت میگرد آتیه خلیج فارس مانند دیگر محصولات فولادی به دلیل عواملی مانند افزایش و کاهش تقاضا، تورم ارز، در نوسان بوده و قیمت پایداری ندارد. غیر از این موارد فاکتورهایی مانند سایز، گرید و درجه کیفیت تولید تعیین کننده قیمت نهایی آن هستند. شرکت آسن هر روز قیمت تمام مقاطع فولادی از جمله میلگرد را در سایت قرار می دهد تا مشتریان امکان مقایسه قیمتها را داشته باشند و پس از کسب اطلاع دقیق از قیمت میلگرد اقدام به خرید کنند. علاوه بر خرید مقرون به صرفه، ما اصل بودن کالا و کیفیت  مطلوب آن را تضمین می کنیم و اعتماد شما مشتری ارزشمند سرمایه واقعی ماست.

 

میلگرد آتیه خلیج فارس

میلگردهای تولید شده در کارخانه خلیج فارس بصورت آجدار و به اشکال دوکی و جناغی از سایز 8 الی 40 در بازار عرضه می شوند. برای تولید میلگرد با بهترین کیفیت از شمش درجه یک SP5 و GR60 استفاده می شود و این دلیل اصلی استحکام بالا و وزن مناسب میلگردهای آتیه خاور میانه است. این محصولات با توجه به نیاز بازار تولید شده و استقبال خوبی از آنها می‌شود. میلگردها بر اساس استاندارد ملی ایران 3132، استانداردهای بین اللملی ASTM آمریکا و BS انگلستان در گرید A3 و A4 تولید می شوند. بررسی ها نشان داده که وزن میلگردهای آتیه خاور میانه بسیار نزدیک به وزن میلگرد طبق جدول اشتال است. مصداق آن را در میلگرد 16 می توان مشاهده کرد. وزن یک متر میلگرد 16 خلیج فارس 1.55 کیلوگرم است این در حالیست که وزن استاندارد هر متر میلگرد 1.58 کیلوگرم ثبت شده است.

 

وزن میلگرد آتیه خلیج فارس

یکی از عوامل موثر بر قیمت میلگرد آتیه خلیج فارس، وزن آنهاست. به طور کلی محاسبه وزن میلگرد در برآورد هزینه کلی پروژه اهمیت زیادی دارد. معمولا برای محاسبه وزن میلگرد، جداول استاندارد و فرمول‌های خاصی وجود دارد. وزن میلگرد آتیه خاورمیانه هم براساس همین جداول تعیین می‌شود. هر کدام از میلگردها با توجه به سایزی که دارند از وزن متفاوتی برخوردارند.

 

استانداردهای میلگرد آتیه خلیج فارس

برای تولید میلگردهای آتیه خلیج فارس از استانداردهای مختلفی استفاده می‌شود. رعایت این استانداردها برای تولید محصول باکیفیت ضروری است. برخی از مهم‌ترین استانداردهای میلگرد آتیه خلیج فارس، عبارتند از:

  • استاندارد ملی ایران به شماره 3132
  • استاندارد ASTM آمریکا
  • استاندارد BS 4449 بریتانیا

همچنین در کنار رعایت استانداردها از ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته دنیا هم در ساخت انواع میلگردها استفاده می‌شود. همه این عوامل در قیمت میلگرد آتیه خلیج فارس تاثیرگذار هستند.

قیمت میلگرد آتیه خلیج فارس

 

افتخارات کارخانه فولاد آتیه خاور میانه

این مجتمع با توجه به اهدافی که دارد، محصولات باکیفیتی را تولید کرده است. همین موضوع باعث شده تا در زمینه‌های مختلفی جوایز و گواهینامه‌های متعددی را دریافت کند. برخی از جوایز کسب شده توسط مجتمع آتیه خلیج فارس به شرح زیر هستند:

·        دریافت گواهینامه BS 4449 بریتانیا

·        اخذ گواهینامه ISO 9001:2015 مدیریت کیفیت

·        دریافت گواهینامه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

·        اخذ گواهینامه OHSAS 18001:2007 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

·        گواهینامه ISO 2015

·        گواهینامه ISO 45001

·        گواهینامه ISO 14001

 

1-     چگونه می­ توانم میلگرد آتیه خلیج فارس را از آسن سفارش دهم ؟

ابتدا با کارشناسان فروش در واحد میلگرد تماس بگیرید، پس از اعلام محصول مورد نیاز خود و دریافت مشاوره از کارشناس مربوطه سفارش خود را ثبت کنید.

 

2-    استانداردهای تولید میلگرد آتیه خلیج فارس کدامند؟

میلگردهای این مجتمع براساس استانداردهای ملی ایران 3132، BS بریتانیا و ASTM آمریکا تولید می‌شوند.

 

3-    چگونه از قیمت میلگرد خلیج فارس مطلع شوم؟

قیمت میلگرد آتیه خاور هر روز در وبسایت آسن بروز رسانی می شود. همچنین با عضویت در کانال تلگرم آسن می­توانید قیمتهای هر روز میلگرد خلیج را مشاهده کنید

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.