قیمت میلگرد آریان فولاد

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد آریان فولاد

آخرین بروزرسانی:1403/02/19

قیمت ها با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

توضیحات

 

قیمت میلگرد آریان فولاد

قیمت میلگرد آریان فولاد، امروز در وب‌سایت آسن به‌روزرسانی شد. شما از طریق تماس تلفنی می‌توانید به صورت رایگان از لاین مشاوره خرید شرکت آسن، اطلاعات لازم برای ثبت سفارش را دریافت کنید. در محاسبه قیمت‌ها توجه لازم را داشته باشید؛ تمامی قیمت‌ها با احتساب 9٪ ارزش افزوده در لیست درج شده است. 

 

کارخانه آریان فولاد

در سال ۱۳۸۰، کارخانه آریان فولاد تولید مقاطع فولادی متنوع، از جمله نبشی، ناودانی، تیرآهن، ریل و میلگرد را در شهرستان بوئین زهرا آغاز کرد. این کارخانه با مساحت ۲۲۰۰۰۰ متر مربع در ۱۵ کیلومتری جاده بوئین زهرا-اشتهارد، جنوب شرقی استان قزوین واقع شده است. هم‌اکنون، مجموعه آریان فولاد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی خصوصی در کشور با مناسب‌ترین قیمت میلگرد آریان فولاد به شمار می‌آید. با بیش از ۱۰۰۰ نیروی کار، این شرکت نقش بزرگی در ایجاد اشتغال و توسعه مناطق محروم دارد.

حدود ۸۰ درصد از کارکنان نورد آریان فولاد را اهالی بومی بوئین زهرا تشکیل می‌دهند. این شرکت با هدف خودکفایی ملی، محصولات خود را به بازار فلزات تهران عرضه کرده و از دو سایت جداگانه با فاصله کمتر از ۱ کیلومتری از یکدیگر بهره می‌برد.

موقعیت جغرافیایی مناسب این واحد تولیدی، نه تنها باعث کاهش هزینه‌های حمل و نقل و کاهش آلودگی هوا شده است، بلکه توجه به استانداردهای برتر حفاظت از محیط زیست و بهره‌وری اقتصادی، این شرکت را به یکی از پیشروان صنعت فولاد در ایران و خاورمیانه تبدیل کرده است.

آریان فولاد با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته از شرکت‌های معتبر جهانی مانند MANNESMANN DEMAG آلمان، NNK ژاپن و دانیلی ایتالیا، در زمینه تولید میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی، ریل، شمش و تسمه فولادی فعالیت می‌کند. این تجهیزات علاوه بر رعایت استانداردهای زیست‌محیطی، صرفه‌ی بالایی نیز دارند.

 

 

قیمت امروز میلگرد آریان فولاد

برای اطلاع از قیمت میلگرد آریان فولاد باید به فاکتورهای مختلفی نظیر سایز، گرید و وزن آن توجه داشت. از سوی دیگر عواملی چون نرخ تورم، نوع مواد اولیه و کیفیت ساخت، نرخ ارز و... بر قیمت‌ها تاثیرگذارند. بنابراین نمی‌توان انتظار یک قیمت ثابت از این محصول داشت. یکی از راه‌های استعلام قیمت لحظه‌ای میلگرد آریان فولاد مراجعه به وب سایت آسن است. در کنار استعلام قیمت، استفاده از مشاوره کارشناسان در جهت اطمینان از میزان میلگرد مورد نیاز و نیز نوع آن، بسیار اثربخش است. این روش، تا حد زیادی به مدیریت هزینه‌ها در پروژه کمک خواهد کرد.

خطوط تولید میلگرد کارخانه آریان فولاد

شرکت نورد آریان فولاد، با توسعه‌ی فعالیت‌های خود، قصد دارد تا نیروی انسانی این مجموعه را گسترش داده و به ایجاد اشتغال در استان قزوین بیافزاید. تولیدات آریان فولاد به صورت تدریجی با تولید نبشی آغاز شد و این محصولات با ابعاد متنوع در ابتدا نیاز داخلی را تامین کرده و وابستگی به واردات را کاهش داد. این شرکت سپس تولیدات خود را به تیرآهن، ناودانی، ریل و دیگر مقاطع فولادی گسترش داد.کیفیت بالای محصولات آریان فولاد و اعتماد مشتریان، توانست این شرکت را در صدر تولیدکنندگان بخش فولادی قرار دهد. نماد اختصاری میلگردهای آریان فولاد به عنوان یک برند شناخته شده در محصولات فولادی محسوب می‌شود. این شرکت نخستین تولیدکننده بخش‌ها و ریل‌های H در خاورمیانه است.

در حال حاضر، کارخانه آریان فولاد در 10 خط تولید، انواع مقاطع فولادی را با بهترین قیمت میلگرد آریان فولاد تولید می‌کند. این خطوط تولیدی عبارتند از:

 

خط تولید نورد میلگرد (شامل 3 خط)

·        خط تولید شماره یک میلگرد آجدار و ساده از سایزهای 10 تا 32  را با ظرفیت 780 هزار تن در سال تولید می کند.

·        خط تولید شماره دو با ظرفیت 600 هزار تن در سال به تولید میلگرد ساده و آجدار با قطر 10 الی 32 میلی متر می پردازد.

·        خط تولید شماره سه میلگرد آجدار و ساده در اندازه های 10 تا 32 را با ظرفیت 600 هزار تن در سال تولید و عرضه می کند.

 

خط تولید نورد مقاطع سنگین و نیمه سنگین(شامل 2 خط)

·         در خط تولید شماره یک انواع تیرآهن، ناودانی، نبشی، ریل و تسمه فولادی با ظرفیت 520 هزار تن در سال تولید می شوند.

·         در خط تولید شماره دو انواع نبشی سبک و تسمه فولادی با ظرفیت 520 هزار تن در سال به تولید می رسد.

 

خطوط ذوب و ریخته‌گری (شامل 3 خط)

·        خط ذوب شماره یک با یک کوره قوس الکتریکی 20 تنی، انواع بیلت، بلوم شمش ها ساختمانی را با ظرفیت 200 هزار تن در سال  تولید می کند.

·        خط ذوب شماره دو با در اختیار داشتن دو کوره القایی 20 تنی (4 بوته) انواع بیلت، بلوم، شمش ساختمانی را با ظرفیت 300 هزار تن در سال تولید و عرضه می کند.

·        خط ذوب شماره 3 با 3ه کوره القایی 50 تنی (6 بوته) با ظرفیت 500 هزار تن، انواع بیلت، بلوم و شمش ساختمانی تولید می کند.

 

خط تولید اکسیژن (شامل 2 خط)

·        در خط یک تولید اکسیژن، این واحد تولید گازهای صنعتی با ظرفیت  1,000 Nm3/h تولید می شوند.

·        در خط اکسیژن شماره 2، تولید گازهای صنعتی با ظرفیت 5,000 Nm3/h انجام می شود.

 

میلگرد آریان فولاد

تجهیزات پیشرفته مورد استفاده در کارخانه آریان فولاد، نمادی از تعهد به استانداردهای بالا در زمینه حفاظت از محیط زیست و بهره‌وری اقتصادی است.

میلگردهای شرکت آریان فولاد در انواع ساده و آجدار (گرید A2 و A3) با سایزهای 10 تا 32 میلی‌متر تولید و به بازار عرضه می‌شود. این محصولات فولادی با کیفیت بسیار بالا و گواهینامه CE به فروش می‌رسند. باید توجه داشت که قیمت میلگرد آریان فولاد، تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور و نوسانات نرخ دلار، نوسانات زیادی را تجربه می‌کنند.

با وجود مشکلاتی نظیر نبود عرضه و تقاضا در داخل و مشکلات در تامین مواد اولیه، این شرکت با استفاده از دانش متخصصان و تجهیزات مدرن خود، با مسئولیت پذیری، به چالش‌های صنعت فولاد پاسخ داده و در صدر تولیدکنندگان این حوزه قرار گرفته است.

 

مشخصات میلگرد آریان فولاد

میلگردهای این شرکت در نوع ساده و آجدار، از شمش و بیلت‌های فولادی و با استفاده از فرآیند نورد گرم تولید می‌شوند. استفاده از ضایعات آهن اگرچه بر استاندارد و کیفیت نهایی محصول تاثیر منفی می‌گذارد، گاهی به ناچار در خط تولید قرار می‌گیرد. به همین دلیل استفاده از مشاوره کارشناسان شرکت آسن، هنگام خرید میلگرد، برای دریافت مشخصات کامل و آنالیز میلگرد مورد نیاز مشتری، ضروری است. چرا که قیمت میلگرد آریان فولاد با توجه به تمامی این پارامترها تعیین می‌گردد.

میلگرد آجدار آریان فولاد، برآمدگی‌های تکرارشونده روی سطح خود دارد. این برآمدگی‌ها عموما به منظور افزایش سطح اصطکاک و درگیر شدن موثرتر میلگرد با بتن طراحی می‌شوند. این ویژگی باعث ترکیب یکپارچه‌تر میلگرد با بتن می‌شود و در نهایت به بهبود استحکام پروژه‌های ساختمانی کمک می‌کند. دقت در مرحله خرید میلگرد آریان فولاد و توجه به این نکات و تضمین کیفیت مواد مورد استفاده، می‌تواند تاثیر مثبتی بر کیفیت و عملکرد نهایی ساختمان‌ها داشته باشد.

 

وزن میلگرد آریان فولاد

میلگرد آریان فولاد در گریدهای A2 و A3 ساخته می‌شوند که هرکدام بنابر سایز و مشخصاتشان، وزن متفاوتی دارند. برای اطلاع دقیق از وزن میلگرد آریان فولاد در نوع و سایزهای مختلف، جدول وزنی که متناسب با مشخصات هر کدام از میلگردهای تولیدی این شرکت تهیه شده است را بررسی کنید. وزن میلگرد آریان فولاد بر اساس یک کیلوگرم بر متر محاسبه می‌شود. از این رو برای به دست آوردن وزن کل میلگرد مورد نیازتان، باید وزن هر متر را در طول میلگرد مورد نظر ضرب کنید.

 

اندازه و وزن تقریبی هر شاخه میلگرد آریان فولاد

استاندارد میلگرد A2 A2 A3 A3 A3 A3 A3 A3 A3 A3 A3
سایز میلگرد 10 12 10 12 14 16 18 20 22 25 28
وزن میلگرد (Kg) 8 10 8 10 15 20 25 30 35 46 58

 

علامت اختصاری میلگرد آریان فولاد

علامت اختصاری میلگرد شرکت نورد آریان فولاد بوئین زهرا، با حک شدن علامت AS بر روی محصولات ظاهر می‌شود. نوع آج و نیز روش تولید میلگرد را بلافاصله پس از این علامت اختصاری CT می‌توانید مشاهده کنید. برای دانستن معنای هر کدام از علائم اختصاری که بعد از علامت شرکت می‌آید، از جدول‌های زیر استفاده کنید.

 

نوع میلگرد

حرف انگلیسی شاخص

سایر آج

استاندارد روسی

میلگرد آجدار مارپیچ J آج 340 A2
L آج 350
میلگرد آجدار جناغی C آج 400 A3
H آج 420
میلگرد آجدار مرکب S آج 500 A4
F آج 520

 

نوع میلگرد

حرف انگلیسی شاخص

T تولید شده به روش ترمکس (خنک کاری و برگشت تحت کنترل)
A تولید شده به روش آلیاژ سازی
U تولید به روش غیر از خنک کاری و برگشت تحت کنترل

 

قیمت امروز میلگرد آریان از درب کارخانه

جهت محاسبه قیمت هر شاخه میلگرد آریان فولاد، داشتن اطلاعات قطر و وزن دقیق میلگرد الزامیست. برای اینکار باید وزن هر شاخه میلگرد را در قیمت واحد آن به ازای هر کیلو گرم میلگرد ضرب کنید. برای دریافت تفاوت قیمت میلگردآریان با سایر برندهای میلگرد میتوانید با تماس با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از قیمت های لحظه ایی میلگرد مطلع شوید.

خرید میلگرد آریان فولاد از آسن

چه از فعالان بازار فولاد باشید و چه از مهندسانی که در یک پروژه ساختمانی فعالیت دارند، حتما نیاز به اطلاعات دقیق در مورد خرید میلگرد دارید. برای خرید میلگرد آریان فولاد راه‌های مختلفی وجود دارد. اما اگر قصد خرید از طریق یکی از شرکت‌های بازرگانی را دارید؛ شرکت آسن یکی از معتبرترین مراکز فروش و تامین در این حوزه است. برای ثبت سفارش خود کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

 

·  استعلام قیمت میلگرد آریان از وبسایت

برای اطلاع از قیمت‌ها در شرکت آسن می‌توانید به وب سایت شرکت به آدرس https://assen.ir مراجعه کنید. همچنین از طریق تماس با کارشناسان بخش فروش، ‌می‌توانید اطلاعات لازم را درباره نوع و سایز و مقدار مورد نیاز میلگرد آریان فولاد، کسب کنید.

 

· تماس با کارشناسان فروش

کارشناسان فروش در شرکت آسن با تخصص و آگاهی بالا از شرایط بازار و انواع مقاطع فولادی، در کمال آرامش و صبوری، مشاور و همراه شما برای ثبت سفارش‌تان خواهند بود. و در صورت نیاز می توانید از مشاوره فنی و تخصصی مهندسین مجرب بهره مند شوید.

 

·  اعلام مشخصات بار (سایز، متراژ نام دقیق محصول  مقدار محصول درخواستی)

چنانچه تمامی محاسبات را در مورد نوع، سایز، وزن و قیمت میلگرد آریان فولاد مورد نیازتان انجام داده‌اید، کافی است مشخصات و مقدار آن را به کارشناسان بخش فروش اعلام کنید.

 

·  صدور پیش فاکتور توسط کارشناسان فروش

در دقایق بسیار کوتاهی، مراحل سفارش شما توسط کارشناس فروش انجام شده و پیش‌فاکتور برایتان ارسال می‌گردد.

 

 ·تایید و محاسبه دقیق محصول

در این مرحله سفارش شما با تایید واحد فروش و ثبت میزان دقیق محصول، وارد مرحله ارسال کالا می‌شود.

 

· ارسال بار

 

همکاران ما در بخش بارگیری شرکت آسن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش شما را وارد پروسه بارگیری کرده و در محل مورد نظرتان، تحویل خواهند داد. مد نظر داشته باشید که مرسوله دریافتی حتماً دارای شناسنامه بوده و تمام اصول نگهداری و تخلیه بار رعایت شده باشد.

 

جمع‌بندی

شرکت نورد آریان فولاد، با تجهیزات پیشرفته و موقعیت جغرافیایی مناسب و با تاکید بر استانداردهای زیست‌محیطی و بهره‌وری اقتصادی، به یکی از پیشروان صنعت فولاد تبدیل شده است. استعلام قیمت میلگرد آریان فولاد و مشاوره با کارشناسان فروش آسن، خریدی مطمئن در بهترین قیمت را برایتان رقم می‌زند.

 

سوالات متداول

 

1-    ثبت سفارش میلگرد آریان فولاد در آسن به چه صورت انجام می‌شود؟

مشتریان می توانند جهت خرید محصول از طریق تماس تلفتی با شماره های 21 و88885720-021 تماس گرفته و پس از مشاوره با کارشناسان فروش  سفارشات خود را ثبت کنند.

 

2-    استعلام قیمت میلگرد آریان فولاد به چه شکل است؟

کارشناسان ما به صورت روزانه قیمت محصولات در در وب سایت آسن را به‌روزرسانی کرده و آخرین قیمت میلگرد را در اختیار مشتریان می‌گذارند.

 

3-    زمان ارسال کالا چه مدت طول می کشد؟

پس از ثبت سفارش، محصول بین 1 تا 3  روز کاری به دستتان خواهد رسید.

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.