قیمت میلگرد آناهیتا گیلان

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان

آخرین بروزرسانی:1403/02/19

قیمت ها با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

توضیحات

 

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان، امروز به روز رسانی شد. شما می‌توانید با تماس تلفنی، از کارشناسان مربوط در این لاین مشاوره خرید دریافت کنید. لازم به ذکر است قیمتها با محاسبه 9% ارزش افزود در لیست درج شده است.

 

تاریخچه کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

شرکت فولاد آناهیتا گیلان، یکی از قطب‌های تولید میلگرد در شمال کشور است. این کارخانه انواع میلگرد را مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید و روانه بازار می‌کند. این کارخانه در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع بنا شده است و در سال 1390 آغاز به کار کرد.

شرکت فولاد آناهیتا گیلان در سال 1391 به عنوان تولیدکننده نمونه صنعتی معرفی شد. ظرفیت تولید این کارخانه در سال 1393 به سالیانه 320 هزار تن رسید. البته محصولات این کارخانه به میلگرد خلاصه نمی‌شود و شامل محصولات فولادی دیگر هم می‌شود. هم اکنون سه شرکت دیگر به عنوان زیرمجموعه این کاخانه مشغول به تولید محصولات فولادی می باشند.

 مجتمع ذوب آهن درفک شمال با تولید شمش فولادی حدود 80 درصد متریال اولیه کارخانه آناهیتا گیلان را تامین می کند. شرکت کارآفرینان نسیم گیلان، در فیلد تولید لوله و پروفیل فولادی به عنوان زیر مجموعه کارخانه آناهیتا فعالیت می کند. و در آخر ناوگان حمل و نقل آرمان بار گیل جهت انتقال محصولات تولید شده این کارخانه راه اندازی گردید.

 

 

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان

قیمت میلگرد آناهیتا بر اساس دو فاکتور اصلی تعیین می ­شود. وزن و استاندارد میلگرد از مهمترین عوامل تعیین کننده میلگرد محسوب می ­شوند. با بزرگ تر شدن سایز میلگرد وزن آن نیز افزایش یافته و درنتیجه قیمت آن نیز گرانتر خواهد شد. همینطور ساخت میلگرد بر اساس بهترین استاندارد باعث باکیفیت ­تر شدن آن می شود و منجر به افزایش قیمت خواهد شد. افزایش و کاهش قیمت میلگرد بطور مستقیم به نوسانات بازار در ارتباط است. پیشنهاد می کینم قبل از خرید میلگرد حتماً آخرین قیمت میلگرد در بازار را استعلام بگیرید تا به صرفه ترین خرید را داشته باشد. ما هر روز در وبسایت آسن قیمتها را بصورت لحظه ای به روز رسانی می کنیم بنابراین مشتریان گرامی می توانند قبل از خرید میلگرد با مشاورین و کارشناسان فروش ما تماس گرفته و با خیال راحت بابت قیمت و کیفیت خرید خود را انجام دهند.

انواع میلگرد آناهیتا گیلان

در این مجتمع فولادی با استفاده از بهترین و به‌روزترین تجهیزات دنیا، انواع میلگرد در سایزهای مختلف تولید می‌شوند. این میلگردها کیفیت بسیار بالایی دارند. با وجود کیفیت بالا، قیمت میلگرد آناهیتا گیلان بسیار مناسب و بصرفه است. مجتمع فولاد آناهیتا گیلان، اقدام به تولید انواع میلگردهای زیر می‌کند:

·        میلگرد ساده آج 240

·        میلگرد آجدار مارپیچ با آج 340

·        میلگرد آجدار مارپیچ با آج 350

·        میلگرد آجدار جناغی یا دوکی با آج 400

·        میلگرد آجدار جناغی یا دوکی با آج 420

·        میلگرد آجدار مرکب با آج 500

·        میلگرد آجدار مرکب با آج 520

علامت اختصاری میلگرد آناهیتا گیلان

همانطور که می‌دانید، میلگردهای تولیدی توسط هر کارخانه، دارای علامت اختصاری مخصوص است. شرکت آناهیتا گیلان هم دارای علامت اختصاری است که با رویت آن شناسایی می‌شود. روی میلگردهای گرید A3 با سایز 8 و 10، علامت اختصاری JUAG و میلگردهای سایز 12 تا 32 علامت اختصاری AGCT حک می‌شود. همچنین بر روی میلگردهایی که با گرید A4 در سایزهای 12 تا 32 تولید می شوند علامت اختصاری AGST حک می شود.

تولید میلگرد آناهیتا رشت طبق استاندارد ISIRI 3132 صورت می گیرد. میلگردهایی که براساس این استاندارد تولید می‌شوند در گریدهای A2 و A3 طبقه‌بندی شده‌اند.

میلگردهای تولید شده براساس استاندارد 3132 ملی ایران در سایزهای 8 تا 32 هستند. همچنین این میلگردها دارای آج 340 و 400 هستند. میگردهای  سایز 8 و 10 با گرید A2 و مابقی سایزها با گرید A3 تولید می‌شوند.

 

 

مشخصات مکانیکی میلگرد آناهیتا

کارخانه آناهیتا گیلان مجهز به آزمایشگاه مدرن جهت هر نوع تست و آزمایش بر روی میلگرد می باشد. در این آزمایشگاه انواع تست کشش، آزمون خمش روی میلگردها انجام می­ شود. همچنین ترکیبات شیمیایی میلگرد تولید شده مورد آنالیز قرار می­ گیرند. تنش تسلیم در میلگرد آجدار مارپیچ آناهیتا گیلان حداقل 340 مگاپاسکال و میزان ازدیاد طول نسبی حداقل 15% و حداکثر 18% می باشد.

در مجموع میلگردهای تولید شده این کارخانه در آزمون‌های خمش و ازدیاد طول نسبی امتیاز خوبی به دست آورده است. به هر حال هر شاخه میلگرد، باید همه انتظارات را مهندسین عمران را برآورده کند که کارخانه آناهیتا رشت تا حدود زیادی به این مهم دست پیدا کرده است.

خط تولید میلگرد آناهیتا گیلان

تولید میلگرد از شمش در ابعاد مختلف آغاز می شود. پس از آنالیز شمش ها و تایید کیفیتشان آنها را به کوره انتقال می دهند. پس از شارژ شمشها، آنها را دردمای 1250 درجه سانتی گراد قرار می­دهند. در مرحله بعد به غلتکهای رافینگ منتقل می­ شوند. در این قسمت عملیات نورد روی آنا صورت می­گیرد. در مرحله بعد میلگردها  در اندازه های 18،20،22،25،28،32 بصورت تک شاخه و در سایز 12،14،16 بصورت دو شاخه و در سایزهای 8 و 10 بصورت  چهار شاخه تولید می­شوند.

پس از اینکه عملیات نورد به پایان رسید میلگرد از دستگاهی به نام ترمکس عبور می­ کند تا خواص مکانیکی آن بررسی شود. تمام میلگردهای تولید شده توسط واحد کنترل کیفی بررسی می ­شوند. سپس میلگردهای خنک شده در اندازه های 12 متری برش داده شده و در بندیل ­هایی به وزن 2 تن بسته بندی می­ شوند. حین بسته بندی شناسنامه میلگرد که معرف مشخصات میلگرد می­ باشد روی آنها نصب می ­شود.

بطور کلی خرید میلگرد آناهیتا با خیال راحت از سوی مشتریان انجام می­ شود. چون فرایند تولید، از ابتدا تا بسته بندی و ارسال با استاندارد خاصی صورت می ­گیرد. حتی قیمت محصولات این کارخانه نیز مقرون به صرفه می باشد.

 

افتخارات میلگرد آناهیتا گیلان

کارخانه فولاد آناهیتا با به کارگیری بهترین متخصصان این زمینه و به روزترین تجهیزات صنعتی، توانسته نیاز و رضایت مشتریان را جلب کند. امروزه در اغلب پروژه‌های عمرانی، صنعتی و ... از میلگردهای این کارخانه استفاده می‌شود. ازجمله افتخارات مجتمع فولاد آناهیتا گیلان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        دریافت نشان استاندارد ملی با شماره ISIRI 3132 از سازمان ملی استاندارد

·        انتخاب به عنوان طرح صنعتی نمونه در سال 1391 به عنوان برترین تولیدکننده فولاد کشور

·        دریافت 5 لوح ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت

·        اخذ نشان استاندارد شایسته ملی ایران

 

خرید میلگرد آناهیتا به قیمت کارخانه

با توجه به تولیدات میلگرد در دو گرید A2 و A3 هنگام خرید میلگرد آناهیتا به آنالیز میلگرد دقت کنید. پس از محاسبات نهایی قیمت میلگرد، هزینه ترابری و حمل و نقل را نیز اضافه کنید. قیمت خرید میلگرد آناهیتا به دلیل بدون واسطه بودن به قیمت کارخانه عرضه می شود. پس از تمام شدن مراحل خرید، محصول به آدرس محل تخلیه ارسال خواهد شد.

نوسان قیمت میلگرد آناهیتا گیلان

قیمت میلگرد آناهیتا علاوه بر موارد گفته شده تحت تاثیر عوامل دیگری مانند نرخ تورم، قیمت ارز، شرایط جوی، تعرفه حمل و نقل و غیره نیز بصورت روزانه افزایش و کاهش می یابد. به عبارتی محصولات این کارخانه از جمله میلگرد دارای ثبات قیمت نیستند. افزایش و کاهش قیمت میلگرد آناهیتا می تواند دلیلی بر روند افزایش و کاهشی ساخت و ساز باشد.

همه اینها بیانگر این مطلب است که جهت آگاهی از قیمت دقیق و مناسب میلگرد آناهیتا به یک مرجع معتبر و به روز مراجعه کنید. وب سایت آسن یکی از مطمئن­ ترین منابع برای مشاهده قیمت میلگرد آناهیتا می باشد. قیمتها هر روز در وب سایت به روز رسانی شده و همکاران ما در واحد مشاوره و فروش بصورت تلفنی پاسخگوی شما خواهند بود. همچنین می­ توانید مشاوره فنی و مهندسی بصورت رایگان از متخصصین باتجربه این مجموعه نیز داشته باشید.

محصولات متنوع آناهیتا گیلان در بسیاری از پروژه‌های عمرانی، ساختمانی، صنعتی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت میلگردهای این مجتمع فولادی با توجه به کیفیت بالای آن، بسیار مناسب است.

 

 

سوالات متداول

 

1-    میلگرد آناهیتا گیلان با چه استانداردی تولید می‌شود؟

در تولید این میلگردها از استاندارد 3132 سازمان ملی استاندارد ایران استفاده می‌شود.

 

2-    قیمت میلگرد آناهیتا گیلان چقدر است؟

قیمت میلگردهای تولید شده توسط این کارخانه به عوامل مختلفی، ازجمله وزن آنها بستگی دارد.

 

3-    آیا کیفیت میلگردهای آناهیتا قابل اعتماد است؟

این میلگردها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تجهیزات روز دنیا تولید می‌شوند و کیفیت مناسبی دارند.

 

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.