قیمت میلگرد ابهر

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد ابهر

آخرین بروزرسانی:1403/04/13

قیمت ها با احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

میلگرد ابهر

8

انبار

کیلوگرم

29,700 تومان

0.34 %
میلگرد ابهر

10

انبار

کیلوگرم

28,200 تومان

0.36 %
میلگرد ابهر

10

انبار

کیلوگرم

28,000 تومان

0.36 %
میلگرد ابهر

12

انبار

کیلوگرم

28,200 تومان

0.36 %
میلگرد ابهر

12

انبار

کیلوگرم

27,300 تومان

0.37 %
میلگرد ابهر

14

انبار

کیلوگرم

27,600 تومان

0.36 %
میلگرد ابهر

16

انبار

کیلوگرم

27,600 تومان

0.36 %
میلگرد ابهر

18

انبار

کیلوگرم

27,600 تومان

0.36 %
میلگرد ابهر

20

انبار

کیلوگرم

27,600 تومان

0.36 %
میلگرد ابهر

22

انبار

کیلوگرم

27,600 تومان

0.36 %
میلگرد ابهر

25

انبار

کیلوگرم

27,600 تومان

0.36 %

توضیحات

قیمت میلگرد ابهر

قیمت میلگرد سیادن ابهر، امروز در وب سایت آسن به روز رسانی شد. شما می‌توانید با تماس تلفنی، از کارشناسان مربوط در این لاین مشاوره خرید دریافت کنید. لازم به ذکر است قیمتها با محاسبه 10% ارزش افزود در لیست درج شده است.

کارخانه فولاد سیادن ابهر

قبل از پرداختن به قیمت میلگرد سیادن ابهر، بد نیست ابتدا کارخانه فولاد ابهر را بیشتر بشناسید. این کارخانه در سال 1385 و در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع در زنجان افتتاح شد. در حال حاضر این کارخانه برای 250 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است. ظرفیت تولید سالانه این کارخانه، حدود 288 هزار تن در سال است.
کارخانه فولاد سیادن ابهر یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات فولادی، ازجمله میلگرد در کشور محسوب می‌شود. این کارخانه میلگردهای باکیفیت و خوش‌قیمتی را تولید و روانه بازار می‌کند.
 

 

استانداردهای تولید میلگرد ابهر زنجان

یکی از مواردی که روی قیمت میلگرد سیادن ابهر تاثیر زیادی دارد، استانداردهای به‌کاررفته در تولید است. برای تولید میلگردهای ابهر زنجان از استانداردهای اروپایی استفاده می‌شود. همچنین استاندارد ملی ایران به شماره 3132 هم در تولید این میلگردها رعایت می‌شوند.

میلگرد سیادن ابهر

این کارخانه میلگردهای آجدار خود را در گریدهای A2 و A3 تولید می‌ کند. برای تولید میلگردها از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود و هر کدام از این میلگردها مشخصات و کارایی خاص خود را دارند.

·        میلگرد A2 ابهر: با تنش جاری 3400 و تنش گسیختگی 500 تولید می شود. از میلگرد A2 سیادن ابهر جهت خاموت زنی و مش بندی مورد استفاده قرار می گیرد. موارد مورد استفاده دیگر از میلگرد A2 ابهر، ساخت ستون ها، تیرها می باشد.

·    میلگرد A3 ابهر:  در این مجتمع فولادی، تولید میلگرد A3 در سایزهای 10 تا 32 انجام می گیرد. مشخصات مکانیکی میلگرد A3 ابهر، تنش جاری 4000 و تنش گسیختگی 6000 است. همچنین تغییر شکل 14 درصدی دارد و میزان کربن به کار رفته در آن بالاست. این میلگرد به عنوان یک میلگرد خشک شناخته می‌شود و جوشکاری در آنها غیر مجاز می باشد.

 

 

قیمت میلگرد سیادن ابهر امروز

اطلاع از قیمت  روز میلگرد ابهر برای کسانی که در حوزه آهن آلات و فولاد فعالیت می کنند دارای اهمیت ویژه ایی است. پس از برآورد مقدار میلگرد مورد نیاز برای پروژه، اقدام بعدی استعلام قیمت دقیق و به روز میلگرد است. یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت روز میلگرد سیادن ابهر نوسانات ارزی می باشد. بنابراین دریافت قیمت میلگرد قبل از هر خرید امری الزامی می باشد. مشاورین فروش ما قبل از نهایی کردن خرید میلگرد ابهر اطلاعاتی درباره آن به شما ارائه می کنند تا خریدتان با توجه به نیازتان صورت گیرد.

خرید میلگرد سیادن ابهر

میلگرد سیادن ابهر در سایزهای مختلف بخصوص 14،16،18 و 20 در پروؤه های عمرانی  به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. فعالان حوزه آهن آلات که هر روز قیمت  میلگرد را می کنند در جریان نوسانات قیمت میلگرد ابهر قرار می گیرند. حال برای خرید میلگرد سیادن ابهر مسیری آسن در پیش راهتان قرار داده ایم تا به سهولت بتوانید خریدتا را عملی کنید. ضمن اینکه ما پشتیبان خریدتان هستیم و اصالت و کیفیت محصول را تضمین می کنیم. قیمتهای میلگرد ابهر هر روز در وب سایت آسن به روز رسانی می شود. کافیست از طریق شماره تلفنهای موجود در سایت درخواست مشاوره دهید. خرید میلگرد سیادن ابهر به صورت شاخه ایی و کیلویی در شرکت آسن امکان پذیر می باشد.

بررسی وزن میلگرد ابهر

پارامترهای وزن و ابعاد تاثیر مستقیمی روی قیمت میلگرد سیادن ابهر دارند. به همین دلیل محاسبه آنها هم حائز اهمیت است. معمولا وزن میلگردها را براساس جداول استاندارد یا فرمول‌های خاصی به دست می‌آورند. به هر حال هر کدام از انواع میلگرد ابهر زنجان با توجه به سایزی که دارند از وزن‌های متفاوتی برخوردارند.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد سیادن ابهر

قیمت میلگرد به عواملی، مثل قیمت جهانی فولاد، میزان عرضه و تقاضا در بازار و مواد اولیه به کار رفته بستگی دارد. به طور کلی قیمت میلگرد ابهر با توجه به کیفیت بالایی که دارد کاملا مناسب است. بیشترین محبوبیت میلگرد ابهر نزد فعالان این حوزه، وزن مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن است. از موارد مهم دیگری که روی قیمت نهایی میلگرد سیاده ابهر تاثیرگذار است هزینه حمل و نقل و آن است. اگر محل تخلیه بار به کارخانه سیادن ابهر  نزدیک باشد، بهتر است میلگرد از درب کارخانه ارسال شود.
 
 

 

 

 

سوالات متداول

 

1-    قیمت میلگرد سیادن ابهر چقدر است؟

این میلگردها با توجه به وزن و مواد اولیه از قیمت‌های متفاوتی برخوردارند.
 

2-    مشخصات میلگرد ابهر در بازار چیست؟

میلگرد سیادن ابهر بصورت آجدار و اندازه 8 الی 25 میلی متر به صورت شاخه ایی و کیلویی به فروش می رسد.
 

3-    وزن میلگرد ابهر چقدر است؟

این میلگردها با توجه به سایزی که دارند از وزن‌های متفاوتی هم برخوردار هستند.
 

4-    استاندارد میلگرد ابهر چیست؟

برای تولید این میلگردها از استاندارد ملی ایران به شماره 3132 استفاده شده است.

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.