قیمت میلگرد بافق یزد

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد بافق یزد

آخرین بروزرسانی:1403/02/19

قیمت ها با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

توضیحات

 
قیمت میلگرد بافق یزد، امروز در وب سایت آسن به روز رسانی شد. شما می‌توانید با تماس تلفنی، از کارشناسان مربوط در این لاین مشاوره خرید دریافت کنید. لازم به ذکر است قیمتها با محاسبه 10% ارزش افزود در لیست درج شده است.
 

کارخانه میلگرد بافق یزد

کارخانه فولاد بافق یزد فعالیت خود را از سال 1392 در مجاورت معدن سنگ آهن چغارت استان یزد آغاز کرده است. فاز اول فعالیت با اجرای خط تولید میلگرد شاخه و کلاف فولادی با رعایت استانداردها اجرا شد. در راستای گسترش صنعت این کارخانه در سال 1402 با پشتکار پرسنل متعهد  و سخت کوش واحد تولید احیای مستقیم (DRI) و احداث واحدهای ذوب و فولادسازی و گندله سنگ آهن در سال 1401 بهره برداری شد. این مجتمع فولادی توسط کوره پیش گرم با ظرفیت 100 تن درساعت، سالانه 550 هزار تن میلگرد تولید می کند.
 
 

 

میلگرد بافق یزد

کارخانه فولاد بافق یزد با فناوری های به روز و بهره گیری از باکیفیت ترین شمش ها، میلگردهای A3 و A4 را به روش ترمکس تولید و روانه بازار می کند. میلگردها در سایزهای 8 تا 40 تولید می‌شوند. طول میلگردها هم براساس سفارش مشتری تعیین می‌شود.
میلگرد A4 در میان سایر میلگردها بیشترین مقاومت و استحکام را به خود اختصاص داده است. در واقع حداقل مقاومت تسلیم این نوع میلگرد 500 مگاپاسکال است. در مجموع می توان گفت استحکام میلگرد A4 تقریباًَ 25 درصد بیشتر از سایر میلگردهای آجدار است.

استانداردهای میلگرد بافق یزد

برای تولید انواع میلگرد از استانداردهای خاصی استفاده می‌کنند. میلگرد بافق یزد هم از این قاعده مستثنی نیست و براساس استاندارد ملی ایران 3132 واستاندارد DIN آلمان تولید می‌شود. رعایت این استانداردها در کیفیت محصول و قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.

مشخصات میلگرد بافق یزد

میلگردهای این مجتمع فولادی از نظر شیمیایی، حاوی کربن، منگنز، گوگرد، فسفر و سیلیسیم هستند. میزان استفاده از هرکدام، بستگی به گرید و نوع میلگرد هم دارد. در گریدهای بالاتر میزان استفاده از کربن افزایش پیدا می‌کند. از نظر فیزیکی هم این میلگردها مقاومت تنشی و کششی بسیار مناسبی دارند. به همین دلیل زود دچار آسیب نمی‌شوند.
 

مزایای استفاده از میلگرد بافق یزد

استفاده از میلگرد A4 بافق یزد باعث می شود بتن ریزی و آرماتوربندی با سرعت بیشتری انجام شود. همچنین در میلگردهای استفاده شده نیز صرفه جویی به عمل آید. این خود موجب افزایش فضای مفید ساختمان شده و در نهایت از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر خواهد بود.
 

 

قیمت امروز میلگرد بافق یزد

قیمت میلگردهای تولیدی این مجتمع فولادی به عوامل مختلفی بستگی دارد. با وجود کیفیت بالایی که این میلگردها دارند از نظر قیمتی هم بسیار مناسب هستند و اصطلاحاً در بازار خوش‌قیمت محسوب می‌شوند. مقاومت کششی میلگرد A4 باعث شده که تقریباً 20 درصد میلگرد کمتری در ساخت و ساز استفاده شود. در این راستا با وجود اختلاف قیمت کمی که بین میلگرد A3 و A4 است، اما در کل هزینه تمام شده استفاده از میلگرد A4 بسیار مقرون به صرفه تر است.

با توجه به استان محل تخلیه، میزان خرید، وزن و سایز، قیمت های اعلام شده محصولات نیز متفاوت خواهد بود. جهت دریافت قیمت روز میلگرد بافق یزد با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت آنلاین میلگرد بافق یزد

کیفیت میلگرد بافق یزد زبانزد بسیاری از پیمانکاران ساختمان و مهندسین عمران است. در راستای استعلام قیمت میلگرد بافق یزد لیست قیمت به روز آن در وبسایت آسن قرار داده شده و هر روز توسط کارشناسان فروش ما به روز رسانی می شود. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید میلگرد بافق می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید. خاطر نشان می کنیم که از طریق کانال تلگرام آسن نیز می توانید قیمت روز میلگرد بافق یزد را رصد کنید.

 

 

سوالات متداول

 

 

1-    آیا قیمت میلگرد بافق یزد به قیمت کارخانه محاسبه می شود؟

 بله، شرکت آسن میلگرد بافق یزد را به قیمت کارخانه برای مشتریان ارسال می کند.

 

2-    کیفیت و خواص مکانیکی میلگردهای بافق یزد چگونه است؟

حداقل مقاومت تسلیم معادل 500 مگاپاسکال و حداکثر مقاومت کششی آن 650 مگاپاسکال است. در عین حال از ترکیبات شیمیایی باکیفیت در این میلگردها به کار برده می‌شوند.

 

3-     کاربرد میلگرد A4 چیست؟

وظیفه میلگرد A4 مسلح کردن بتن در ساختمان سازی می باشد.

 

4-    میلگرد بافق یزد براساس کدام استاندارد تولید شده است؟

میلگردهای این مجتمع تولیدی مطابق با استاندراد ملی ایران 3132 و استاندارد DIN آلمان هستند.

 

5-    دلیل گرانتر بودن قیمت میلگرد A4 نسبت به میلگرد A3 چیست؟

با توجه به اینکه در ساخت و ساز از تعداد کمتری میلگرد A4 نسبت به A3 استفاده می شود، در نتیجه وزن میلگرد مورد استفاده کمتر شده و در مجموع هزینه ها کاهش می یابد.

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.