قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

آخرین بروزرسانی:1403/02/18

قیمت ها با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

توضیحات

 

مراحل اولیه تاسیس کارخانه ذوب آهن اصفهان در سال 1346 انجام شد اما بهره‌برداری از این مکان تا 4 سال بعد یعنی 1350 به تعویق افتاد. در آن زمان هدف اصلی از احداث این کارخانه، تولید چدن بود اما بعد از آن، بخش فولادسازی و مهندسی نورد نیز در این مجموعه شروع به کار کرد.

کارخانه ذوب آهن اصفهان به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران شناخته می‌شود که در سال‌های فعالیت خود در زمینه ساخت و عرضه انواع مختلف مقاطع فولادی فعالیت می‌کند.

 

میلگرد اصفهان

 

قیمت امروز میلگرد اصفهان

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان که به‌طور روزانه از سوی کارشناسان واحد فروش در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، به‌عنوان یک مبلغ بدون واسطه در نظر گرفته می‌شود.از همین رو خریدارانی که با مراجعه به نمایندگی‌های فروش مجاز ذوب آهن اصفهان، نسبت به خرید میلگرد مورد نظر خود اقدام می‌کنند، قیمت مصوب این شرکت را می‌پردازند.

شما می‌توانید قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان را از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر دریافت کنید. در ادامه به بررسی قیمت ۳ مورد از پرفروش‌ترین میلگردها پرداخته‌ایم.

 

قیمت میلگرد 10 اصفهان 

قیمت میلگرد 10 ذوب آهن اصفهان به‌صورت روزانه از سوی کارخانه اعلام می‌شود و افرادی که تمایل به خرید دارند می‌توانند با مراجعه به کارخانه یا با کمک شرکت‌های بازرگانی، این کار را انجام دهند. حدود قیمت میلگرد 10 ذوب آهن اصفهان در بازه کیلویی 15هزار تومان تا 20 هزار تومان است.

قیمت میلگرد 12 اصفهان

میلگرد 12 با توجه به مقاومت کششی و تنشی بالا در دسته محصولات پرفروش این کارخانه قرار دارد و قیمت آن به‌صورت لحظه‌ای در پلتفرم‌های معتبر به‌روز می‌شود. قیمت میلگرد ۱۲ اصفهان کیلویی بصورت تقریبی ۲۷هزار تومان است که در هر بازه زمانی متفاوت است.

قیمت میلگرد 14 اصفهان

این نوع میلگرد یکی از نمونه‌های پرفروش محسوب می‌شود که با توجه به کیفیت ساخت بالا می‌توان گفت که قیمت میلگرد 14 اصفهان در سطح مناسبی قرار دارد و البته بهتر است قبل از خرید، قیمت آن از طریق وب‌سایت‌های معتبر بررسی شود. قیمت این نوع میلگرد 21 تا 27 تومان است که احتمال تغییر آن نیز وجود دارد.

میلگردهای تولیدی کارخانه ذوب آهن اصفهان

با در نظر گرفتن این موضوع که مقاطع تولیدی این مجموعه کیفیت بالایی دارند، می‌توان انتظار داشت که قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان نیز در مقایسه با برخی نمونه‌های دیگر در سطح بالاتری قرار بگیرد، انواع میلگردهای تولیدی این کارخانه عبارت‌اند از:

  • میلگرد ساده (A1)
  • میلگرد آجدار مارپیچ (A2)
  • میلگرد آجدار جناغی (A3)
  • میلگرد آجدار مرکب (A4)

ظرفیت تولید میلگرد ذوب آهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان، از چندین کارگاه نورد تشکیل می‌شود که هر کدام از آنها به ساخت محصولات خاصی اختصاص دارد و با شماره‌های 300، 350، 500 و 600 نام‌گذاری شده‌اند، که ظرفیت تولید سالانه آنها به ترتیب ۷۰۰ هزار تن، ۳۳۰ هزار تن و ۹۰۰ هزار تن است.  

از همین رو 2 کارگاه شماره 300 و 350 به‌صورت اختصاصی در زمینه تولید میلگرد فعالیت می‌کنند که در مجموع سالانه بیش از 1 میلیون تن از این محصول را می‌سازند.

وزن هر شاخه میلگرد ذوب آهن اصفهان

وزن را می‌توان به‌عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت میلگرد اصفهان دانست. بر همین اساس واحد تولیدی در زمان عرضه، این معیار را در فاکتور به متقاضیان ارائه می‌دهد.

انواع میلگردهایی که به‌صورت شاخه‌ای و با طول 12 متری در کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می‌شوند، با توجه به سایزهای مختلفی که دارند از وزنی بین 5 تا 96 کیلوگرم برخوردار هستند. جهت محاسبه وزن میلگرد روش های مختلفی وجود دارد. معمول ترین روش محاسبه وزن میلگرد استفاده از جدول اشتال است. در این جدول اطلاعاتی نظیر وزن مخصوص و مساحت سطح مقطع مربوط به هر شاخه میلگرد قرار دارد. یکی از کاربردهای اساسی این جدول محاسبه مقدار محصول مورد نیاز برای سازگارکردن بتن است.

استانداردهای تولید میلگرد ذوب آهن اصفهان

یکی از مسائل مهمی که باعث افزایش کیفیت و قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان می‌شود، رعایت تمامی استانداردهای لازم برای ساخت این نوع مقطع فولادی است.

در این مجموعه برای هر نوع میلگرد، استانداردهای بین‌المللی و ملی مد نظر قرار می‌گیرد که همین امر باعث افزایش کیفیت مشخصات فنی و مکانیکی این محصولات می شوند. این استانداردها عبارت‌اند از:

  • استاندارد روسی GOST 5781
  • استاندارد آمریکایی ASTM A 615
  • استاندارد ژاپنی JIS G3112

در بین استانداردهایی که نام برده شد، نوع روسی در ایران معتبرتر و شناخته شده‌تر است. میلگردهای استاندارد روسی دارند شامل A3، A2، A1 هستند.

از طرفی در استاندارد ملی ایران نیز برای تعیین نوع آج‌ها، قوانین مشخصی در نظر گرفته می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • ساده 240
  • آجدار 340
  • آجدار 400
  • آجدار 500

 

میلگرد اصفهان

 

میلگردهای پرفروش ذوب آهن اصفهان

به‌طور معمول بسیاری از خریداران در زمان انتخاب بین میلگردهای تولیدی کارخانه‌های مختلف داخل کشور، نگاه ویژه‌ای به محصولات ذوب آهن اصفهان دارند که می‌توان گفت پرفروش‌ترین میلگردهای این مجموعه شامل 12، 14 و 16 است.

میلگرد ۱۲ اصفهان از پرفروش‌ترین میلگردهای بازار است که مقاومت و ماندگاری آن بسیار زیاد است. از نقطه نظر انعطاف پذیری نسبت به سایر انواع میلگرد در رده پایین‌تر قرار دارد.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان باتوجه به میزان فروش آن نیز متفاوت است. میلگرد ۱۲ کاربرد بسیار وسیعی دارد و در ساخت سکوهای نفتی و انواع واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین خاطر گران‌تر است.

میلگرد ۱۴ نیز یکی دیگر از انواع پرفروش محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان است که برای پروژه‌های سنگین ساختمانی کاربرد فراوان دارد. این سایز از میلگرد در ساختن پل و تاسیسات صنعتی استفاده می‌شود در حالیکه میلگرد ۱۶ با داشتن نیروی مقاومت بالا در ساخت پل‌های سنگین و ساختمان‌های بلند بیشترین کاربرد را دارد.

 

روش‌های فروش میلگرد ذوب آهن

وقتی که قصد خرید یکی از انواع میلگردهای ذوب آهن اصفهان را داشته باشید، بحث خرید به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم مطرح می شود که شامل عرضه از درب کارخانه، بورس و شرکت بازرگانی است.

بدون شک عرضه مستقیم از کارخانه ذوب آهن اصفهان زمانی برای افراد به‌صرفه خواهد بود که نیازمند حجم عمده‌ای از میلگردهای مختلف باشند که در بیشتر موارد صنایع و بنگاه‌های فروش آهن‌آلات این روش را انتخاب می‌کنند. این روش خرید معایبی ازجمله عدم عرضه روزانه مسافت زیاد مشکلات ارسال و پیگیری سفارش را دارد.

از زمانی که بورس کالا فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد در بخش محصولات فولادی، کارخانه ذوب آهن اصفهان نیز به‌عنوان یکی از فعالان این حوزه به عرضه میلگردهای خود در این بستر می‌پردازد. از سوی دیگر شرکت‌های بازرگانی نیز به‌صورت آنلاین یا حضوری خدمات فروش میلگرد را ارائه می‌دهند.

خرید از بنگاه معمولاً حجم کمتری را دربرمی‌گیرد و مزیت‌های زیادی دارد. محدودیتی در میزان خرید وجود ندارد و شما می‌توانید یک شاخه یا تعداد بیشتر خریداری کنید. مزیت دیگر خرید از بنگاه دسترسی ساده و ارسال با هزینه بسیار کم است.

خرید شرکت‌های بازرگانی یکی دیگر از این روش‌ها به‌شمار می‌آید. خرید از شرکت‌های بازرگانی فاکتور فروش دارد و امکان مشاوره پیش از خرید، ضمانت بازگشت کالا، ارسال سریع و مقایسه قیمت‌ها را به مشتریان می‌دهد که از این حیث بسیار قابل اعتماد است.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد ذوب آهن

تعیین قیمت میلگرد اصفهان براساس معیارهای مختلفی همچون وزن، سایز مشخص می‌شود و در رابطه با عوامل موثر بر قیمت میلگرد باید به مواردی همچون میزان عرضه و تقاضا، نوسانات ارز و تغییرات نرخ مواد اولیه اشاره کرد.

نرخ دلار یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد است. اگر نوسانات دلار بیشتر از یک حد خاص باشد، به‌طور قطع بر قیمت میلگرد تاثیر خواهد گذاشت زیرا کشور ایران صادرکننده اصلی آهن است. از همین رو باید تمام قیمت‌ها را براساس دلار برآورد کرد.

یکی دیگر از عوامل مهمی که بر قیمت میلگرد تاثیر می‌گذارد بورس است. شاخص صنعت بیانگر سطح عمومیت قیمت سهام است که در بازار بورس به‌صورت جداگانه در بخش فلزات اساسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هزینه حمل و نقل رابطه مستقیمی با قیمت نفت و انرژی دارد زیرا هر نوع حمل و نقلی چه کشتیرانی و چه کامیون‌رانی تاثیر مستقیمی بر هزینه فلزات اساسی ازجمله آهن دارد.

 

چگونه میلگرد ذوب آهن اصفهان را تشخیص دهیم؟

خرید محصولات فولادی همچنین میلگرد وابسته به داشتن اطلاعاتی درباره آن می باشد. تمام کارخانه های تولید فولاد همچنین کارخانه ذوب آهن اصفهان برای تولیدات خود شناسه ای در نظر گرفته اند به این ترتیب که روی تمام میلگردهای تولید شده، یک علامت اختصاری که معرف برند آن کارخانه می باشد را روی میلگرد حک می کنند. علامت اختصاری کارخانه میلگرد ذوب آهن، ESCO است که روی هر شاخه میلگرد حک می شود. و مشتری دیگر دغدغه اصالت و کیفیت میلگرد را نخواهد داشت.

 

میلگرد اصفهان

 

 

نحوه خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان از آسن

برای اطلاع از قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان از شرکت آسن، می‌توانید بصورت تلفنی یا آنلاین اقدام کنید و انواع میلگردها را مطابق را نیاز خود سفارش دهید. در سریع ترین زمان ممکن محصولات برایتان در محل مورد ارسال خواهند شد.

مهمترین ملاک مشتریان در خرید محصولات فولادی از جمله میلگرد، خرید با کیفیت و مقرون به صرفه کالا در بازار است. اینکه مشتری با خیال راحت بتواند خرید خود را نهایی کند از امتیازات مثبت یک مرکز محسوب می شود. لذا شرکت آسن با بستری که فراهم کرده، توانسته این اطمینان خاطر را به مشتریان خود بدهد.

قبل از اقدام به خرید، می‌توانید با کارشناسان فروش مربوط به واحد میلگرد مشورت کنید تا اطلاعات کامل را در اختیارتان دهند.

از مزایای دیگر شرکت آسن جهت فروش میلگردمی توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        مشاوره رایگان تخصصی در انتخاب نوع میلگرد جهت انجام پروژهای مختلف

·        خرید میلگرد بصورت غیر حضوری و تلفنی

·        فروش میلگرد به قیمت کارخانه

·        ضمانت فروش محصولات

·        ارائه پیش فاکتور و فاکتور رسمی

·        ارسال بار در اسرع وقت

سوالات متداول

1-  میزان تولید میلگرد در کارخانه میلگرد ذوب آهن اصفهان چقدر است؟

میزان تولید این کارخانه معمولا بستگی به کارگاه‌های تولیدی آن دارد به همین دلیل نمی‌توان عدد دقیقی را برای آن مشخص کرد.

 

2-  روش‌های خرید میلگرد چیست؟

روش‌های مختلفی برای خرید میلگرد وجود دارد که بسته به نیاز افراد متفاوت است. خرید از کارخانه، بنگاه، بازرگانی از انواع این روش‌ها هستند.

 

3- میلگردهای پرفروش کدام‌اند؟

هر فرد باتوجه به نیازی که دارد، میلگرد مورد نظر را تهیه می‌کند اما به‌طور کلی میلگردهایی که در سایز 12،14،16 هستند، جزء پرفروش‌ترین انواع این محصولات محسوب می‌شوند.

 

4- نحوه خرید میلگرد چگونه است؟

شما می‌توانید باتوجه به نیازی که دارید این میلگردها را به‌صورت تلفنی و حضوری از کارخانه‌ها و شرکت‌های واسطه تهیه کنید.

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.