قیمت میلگرد سرمد ابرکوه

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد سرمد ابرکوه

آخرین بروزرسانی:1403/02/30

قیمت ها با احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

توضیحات

 
قیمت میلگرد سرمد ابرکوه، امروز در وب سایت آسن به روز رسانی شد. شما می‌توانید با تماس تلفنی، از کارشناسان مربوط در این لاین مشاوره خرید دریافت کنید. لازم به ذکر است قیمتها با محاسبه 9% ارزش افزود در لیست درج شده است.

بیوگرافی مجتمع فولاد سرمد ابرکوه

میلگرد سرمد ابرکوه را می‌توان یکی از معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین میلگردهای موجود در بازار دانست. مجتمع فولاد سرمد ابرکوه در سال 1391 تاسیس شد. این کارخانه در 15 کیلومتری جاده ابرکوه به یزد قرار دارد. مجموعه فولاد سرمد ابرکوه علاوه‌ بر میلگرد، مقاطع فولادی دیگری هم تولید می‌کند. خرید میلگرد سرمد ابرکوه با توجه به کیفیت بالایی که دارد، به‌صرفه و اقتصادی است. مجتمع فولاد سرمد ابرکوه در زمینی به مساحت 150 هکتار واقع شده است.

 

قیمت میلگرد ابرکوه یزد

به طور کلی قیمت میلگردها به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به طور مثال نرخ تورم تاثیر مستقیمی روی قیمت نهایی میلگرد دارد. از طرف دیگر کیفیت ساخت و مواد اولیه به کار رفته در میلگرد هم روی قیمت تاثیرگذار هستند. هر چقدر کیفیت ساخت میلگرد بالاتر باشد، قیمت بیشتری هم خواهد داشت. به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی برای آنها در نظر گرفت. بهترین کار چک کردن آنلاین و به‌روز قیمت‌ها از طریق آسن است. آگاهی از قیمت برای مهندسین و پیمانکاران پروژه‌های مختلف اهمیت زیادی دارد. به هر حال با آگاهی از قیمت میلگرد، می‌توان تا حدود زیادی هزینه کلی پروژه را برآورد کرد. قیمت میلگرد سرمد ابرکوه با توجه به کیفیت ساخت و مواد اولیه باکیفیتی که دارد، بسیار اقتصادی و به‌صرفه است.

میلگرد ابرکوه

میلگردهای تولیدشده توسط این مجتمع فولادی، خواهان زیادی در بازار دارند. دلیل این امر کیفیت بالای مواد اولیه مجتمع فولاد سرمد ابرکوه است. همچنین قیمت میلگرد سرمد ابرکوه هم به صرفه بوده که این موضوع باعث شده مورد استقبال زیادی قرار بگیرد. میلگردهای تولید شده این کارخانه در یک گرید A3 و دسته آجدار جناغی (آج 400 و 420) و دو حالت، میلگرد شاخه ایی از سایزهای 8 تا 32 میلی متر و میلگرد کلاف از سایز 5.5 تا 16 میلی‌متر با ظرفیت 450000 تن تولید می شود.
 

استانداردهای میلگرد سرمد ابرکوه

در مجتمع فولادی سرمد ابرکوه میلگردها از سایز 8 تا 32 میلی متر با گرید A3 تولید می شوند. کلیه محصولات بر اساس استاندارد ملی 3132 ایران و همچنین استاندارد شرکت سرمد و با بهترین کیفیت تولید می شوند.این مجتمع برای ساخت میلگردهای خود از تکنولوژی شرکت STG ایتالیا پیروی می کند.
 از طرف دیگر انواع استانداردهای بین‌المللی هم در ساخت میلگردهای این کارخانه رعایت شده‌اند. به همین دلیل میلگردهای تولیدشده در این کارخانه، کیفیت بالایی دارند. گرید A3 میلگرد دارای تنش جاری 4000 کلیو گرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی 6000 کیلو بر متر مربع تولید می شود.

 

وزن میلگرد سرمد ابرکوه یزد

فاکتور وزن میلگرد را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی های میلگرد دانست. با اشاره به استاندارد مورد استفاده در تولید میلگرد، وزن آنها هم از جدول استاندارد تبعیت می‌کند. وزن میلگرد سرمد ابرکوه، نزدیک به وزن جدول اشتال میلگرد است و دارای عیار وزنی استاندارد می باشد.  وزن میلگردهای ابرکوه هم در کارخانه با طول 12 متر تولید می‌شوند. وزن میلگرد هم برحسب کیلوگرم به ازای یک متر است. در نتیجه وزن هر متر میلگرد در عدد 12 ضرب شده تا وزن کلی میلگرد به دست بیاید.

مشخصات شیمیایی میلگرد ابرکوه

در میلگردهای ابرکوه از درصدهای مختلفی از عناصر شیمیایی استفاده شده است. این عناصر شیمیایی شامل منگنز1.6، سیلیسیم 0.60، گوگرد 0.045، کربن0.37 و فسفر 0.045 می‌باشند. برای مثال میزان سیلیسیم این میلگردها برابر با 0.6 است. هر کدام از این عناصر شیمیایی خواص خود را دارند. البته میزان این عناصر باید با استانداردهای ملی و بین‌المللی مطابقت داشته باشد.

مشخصات مکانیکی میلگرد ابرکوه

ویژگیهای مکانیکی میلگردهای این کارخانه منطبق بر استانداردهای ملی و بین‌المللی است. میلگردهای ابرکوه با تنش تسلیم 400، مقاومت کششی 1.25، استحکام کششی 600، ازدیاد طول نسبی 16 و زاویه خمش 160- 180 درجه تولید می شوند. همه این عوامل دست در دست هم می‌دهند که میلگردی باکیفیت تولید و روانه بازار شود.

بررسی کیفیت میلگرد ابرکوه

برای تولید انواع میلگردهای ابرکوه از استاندارد STG ایتالیا هم استفاده می‌شود. این میلگردها دارای فولاد کربنی باکیفیت هستند. به همین دلیل مقاومت بالایی دارند و می‌توانند بارهای سنگین را تحمل کنند. همچنین در انواع شرایط آب و هوایی مقاومت دارند. یکی از ویژگی‌های کیفی میلگرد ابرکوه، مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی است. این ویژگی برای استفاده از میلگرد در مناطق مرطوب مناسب به نظر می‌رسد. البته کیفیت بالای این محصول باعث افزایش بی‌رویه قیمت آن نشده است. این میلگردها همچنان با قیمت مناسب روانه بازار می‌شوند.

علامت اختصاری میلگرد سرمد ابرکوه

یکی از مشخصه‌های مهم در شناسایی میلگردهای تولیدی یک شرکت، علامت اختصاری آنهاست. میلگردهای سرمد ابرکوه هم دارای علامت اختصاری خاص خود هستند. برای شناسایی این میلگردها، علامت اختصاری SAIS روی آنها حک می‌شود. حروف CT بعد از آن نشان‌دهنده گرید و روش تولید میلگرد هستند. حرف C نشان‌دهنده آجدار بودن میلگرد و T نیز روش تولید ترمکس است.
میلگرد سرمد ابرکوه روی استاندارد روسی GOST تمرکز ویژه‌ای دارد. با توجه به این موضوع، میلگردهای استاندارد روسی، شامل گریدهای A1 تا A4 می‌شوند. البته میلگردهای ابرکوه تنها در گرید A3 و سایزهای 8 تا 32 تولید می‌شوند.

 

سوالات متداول

 

1-    چه استانداردهایی در تولید میلگردهای ابرکوه رعایت شده است؟

در ساخت این میلگردها از استاندارد ملی 3132 و استاندارد روسی GOST استفاده شده است.

 

2-    آیا قیمت میلگرد سرمد ابرکوه در آسن به قیمت کارخانه است؟

بله، میلگرد سرمد ابرکوه بدون واسطه از کارخانه و با همان قیمت ارسال می شود.

 

3-    از چه عناصری در ساخت میلگرد ابرکوه استفاده شده است؟

برای تولید این میلگردها از عناصر مختلفی، مثل منگنز، فسفر، گوگرد، کربن و سیلیسیم استفاده شده است.

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.