قیمت میلگرد ظفر بناب

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد ظفر بناب

آخرین بروزرسانی:1403/02/19

قیمت ها با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

توضیحات

قیمت میلگرد ظفر بناب امروز در وب سایت آسن به‌روز رسانی شد. مشتریان عزیز می‌توانند از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش برای خرید و دریافت آخرین اطلاعات، اقدام کنند. تمامی قیمت‌ها در لیست اعلامی این شرکت با احتساب 9٪ ارزش افزوده، درج شده است. لازم به ذکر است، کارخانه ظفر بناب یکی از برترین تولیدکنندگان داخلی مقاطع فولادی در کشور به شمار می‌آید.

 

کارخانه ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب با هدف تولید میلگرد در گریدهای A2 و A3 در سال 1386 شروع به فعالیت کرد. ظرفیت تولید این مجتمع در فاز اول به 200 هزار تن در سال می‌رسد. به مرور زمان و با پیشرفت سرانه تولید، به صلاحدید مدیران در سال 1390، فاز دوم این واحد تولیدی با نام تجاری فولاد ظفر نوین گستر بناب در زمینی به مساحت 150000 متر مربع شروع به کار کرد.

 

قیمت میلگرد بناب


مجتمع فولاد بناب با تولید سالانه 400 هزار تن انواع فولاد، از جمله میلگرد، به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ و باکیفیت فولاد، در شمال غرب ایران شناخته می‌شود. این مجموعه با ایجاد شغل برای 600 نفر به طور مستقیم و مشغول کردن 5000 هزار نفر به طور غیر مستقیم، نقش مهمی در اقتصاد منطقه ایفا می‌کند. گفتنی است که فاز سوم این مجموعه نیز در سال 1395 احداث شد و در سال 1396 به بهره‌برداری رسید. همچنین مجتمع فولاد ظفر بناب، به عنوان واحد نمونه توسعه و تحقیق در استان آذربایجان شرقی شناخته می‌شود.

با توجه به موقعیت جغرافیایی این مجموعه، در شهرک صنعتی سهند در منطقه بناب، قیمت میلگرد ظفر بناب امروز، برای افراد نزدیک به این منطقه بسیار به‌صرفه و اقتصادی است. قیمت میلگرد ظفر بناب به عواملی مانند سایز، ابعاد و استاندارد بستگی دارد.

میلگرد ظفر بناب

در کارخانه فولاد ظفر بناب، میلگردها در سایزهای 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25 و 28 و در دو گرید A2 و A3 تولید می‌شوند. میلگردهای تولید شده در دو گرید A2 و A3 دارای هندسه متمایزی در آج‌ها هستند که از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در گرید A3، آج‌ها به صورت ضربدری و هفت و هشت شکل می‌گیرند، در حالی که در A2 به صورت موازی و منفرد هستند. تفاوت در شکل آج بین این دو گرید، نشان‌دهنده ساختار و شکل متفاوت آنها است.

میلگرد گرید A2 ظفر بناب

میلگرد گرید A2 را که با نام میلگرد آج ساده نیز می‌شناسند، در دسته نیمه سخت رده‌بندی می‌کنند. این میلگرد تنش جاری 3000 کیلوگرم بر سانتی‌متر و مقاومت کششی 5000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع دارد. این محصول، میلگردی ترد با بدنه‌ای نیمه خشک و نیمه نرم است که در ساخت و ساز کاربرد بیشتری دارد. اگرچه امکان انجام جوشکاری روی آن وجود دارد، اما توصیه می‌شود که این عملیات روی آن انجام نگیرد.

میلگرد گرید A3 ظفر بناب

میلگردهایی که در این گرید ساخته می‌شوند، جزو میلگردهای سخت به شمار می‌آیند. این میلگردها با آج‌هایی پیچیده، برای نگهداری بتن کاربرد دارند. تنش جاری 4000 کیلوگرم بر متر مربع و مقاومت کششی 6000 کیلوگرم بر سانتی‌متر برای آن‌ها ثبت شده است. تغییر شکل آن‌ها در زمان گسیختگی، 14% گزارش می‌شود. میلگرد A3 ظفر بناب نیز ترد بوده و هم برای عملیات صنعتی و هم ساختمانی گزینه مناسبی است. اما این محصول را نمی‌توان در آهنگری و تغییر شکل با زاویه تند به کار برد.. علاوه بر این، عملیات جوشکاری برروی این نوع میلگرد قابل انجام نیست.

 

مشخصات فنی میلگرد ظفر بناب

قیمت میلگرد ظفر بناب امروز به عوامل متعددی که در واقع مشخصات فنی آن محسوب می‌شوند از جمله نوع، جنس، قطر، ضخامت و استانداردهای مختلف بستگی دارد. کارخانه ظفر بناب تلاش می‌کند تا محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید کند. استفاده از استانداردهای اروپا (DIN EN) و آمریکا (ASTM) به‌عنوان یک معیار کیفیت، می‌تواند سطح اعتبار و قابلیت مقایسه محصولات را افزایش دهد. همچنین، رعایت استانداردهای ملی ایران نیز نشان از توجه مدیران این شرکت، به نیازها و استانداردهای داخلی دارد.

همچنین میلگردهای تولید شده در این شرکت تست‌های کنترل کیفیت زیر را با نمراتی بالا پشت سر می‌گذارند:

  • دستگاه خمش
  • تست دستگاه کشش 100 تنی
  • دستگاه‌های دیجیتال و نرم افزاری مدرن
  • بررسی کوانتومتر UV
  • ترموکوبل‌های لیزری
  • کنترل مواد اولیه به‌ویژه شمش‌های فولادی

از سوی دیگر مشخصه‌های شیمیایی میلگردهای ظفر نیز مورد کنترل و ارزیابی قرار می‌گیرد. این مشخصات عبارتند از:

میلگرد بناب

وزن هر شاخه میلگرد ظفر بناب

شرکت ظفر بناب سهم قابل توجهی از محصولات خود را به صادرات فولاد اختصاص داده است. وزن مناسب میلگرد ظفر بناب از ویژگی‌های برتر آن است که باعث می‌شود قیمت آن برای پروژه‌های ساختمانی مقرون به صرفه باشد. در انتخاب مقاطع فولادی، هزینه حمل و نقل نیز اهمیت دارد و در محاسبه هزینه تمام شده پروژه موثر خواهد بود. وزن میلگردهای تولیدی توسط شرکت ظفر بناب بر اساس سایز آنها متفاوت است. زیرا وزن میلگردها با افزایش سایز، افزایش می‌یابد. وزن میلگردهای مختلف این شرکت عبارتند از:

 

میلگرد بناب

 

با توجه به این اطلاعات، افراد و مهندسان پروژه می‌توانند بر اساس نیاز خود، سایز مناسب و قیمت میلگرد ظفر بناب امروز را انتخاب کنند.

 

علامت اختصاری میلگرد ظفر بناب

شرکت ظفر بناب سهم قابل توجهی از محصولات خود را به صادرات فولاد اختصاص داده و محصولات آن با علامت تجاری ZN شناخته می‌شوند. پس از آن روش تولید و نوع آج و پس از آن سایز میلگرد به‌صورت عدد روی میلگردها حک می‌شوند. به طور مثال ZN.CT18 یعنی میلگرد آجدار ظفر بناب سایز 18 که به روش ترمکس تولید شده است.

میلگرد بناب

قیمت امروز میلگرد ظفر بناب

قیمت میلگرد ظفر بناب با توجه به عواملی نظر سایز، نوع، مواد اولیه، گرید و عوامل اقتصادی و سیاسی کشور به صورت روزانه اعلام می‌گردد. برای داشتن قیمت میلگرد ظفر بناب امروز با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

میلگردهای پرکاربرد ظفر بناب

قیمت میلگرد ظفر بناب امروز بر اساس ویژگی‌ها و کاربردهای آن متفاوت است. معمولا در اثر بالا رفتن تقاضا در بازار به دلیل برخی از این ویژگی‌ها، فروش بیشتر و در نتیجه افزایش کاربری برخی از انواع میلگرد ظفر بناب را در صنعت ساخت و ساز شاهد هستیم. این میلگردهای پرکاربرد عبارتند از:

قیمت میلگرد 16 بناب

یکی از پرسفارش‌ترین میلگردها از لیست قیمت میلگرد ظفر بناب، همین میلگرد سایز 16 است. این محصول که در گرید A3 تولید شده و در دسته میلگردهای ترد یا خشک این کارخانه قرار دارد. کاربرد اصلی این نوع میلگرد در صنعت ساختمان‌سازی است. این محصول دارای تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است. میزان تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن نیز ۱۴ درصد گزارش شده است.

شکل آج روی میلگرد ۱۶ به صورت جناقی است که استفاده از شکل جناقی به دلیل درگیری بالا در بتن، برای ساختمان‌سازی بسیار مناسب است. با توجه به این ویژگی‌ها، میلگرد ۱۶ آجدار کارخانه ظفر بناب برای بهبود مقاومت سازه‌های بتنی بسیار پرکاربرد است.

اما در نظر داشته باشید، استفاده از این نوع میلگرد برای بناهایی که احتمال تغییر شکل سازه وجود دارد، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. همانطور که در ویژگی‌های میلگرد گرید A3 نیز اشاره شد، جوشکاری روی این نوع میلگرد امکان‌پذیر نیست. برای انتخاب باکیفیت‌ترین و بهترین قیمت میلگرد ظفر بناب در کارخانه، برای سازه مدنظر، حتما با کارشناسان متخصص شرکت آسن مشورت کنید.

قیمت میلگرد 18 بناب

میلگرد آجدار 18 نیز یکی از پرکاربردترین میلگردها در لیست تولیدات کارخانه فولاد ظفر بناب است. مشخصات میلگرد آجدار 18 ظفر بناب که در گرید A3 تولید می‌شود، عبارتند از:

  • تنش جاری: 4000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • تنش گسیختگی: 6000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • تغییر شکل نسبی پلاستیکی: 14 درصد

این میلگرد نیز ترد بوده و برای استفاده در ساختمان مناسب است. در بناهایی که تغییر شکل در سازه دارید از این میلگرد استفاده نکنید. آج‌های میلگرد 18 به شکل هفت و هشت هستند. جوشکاری در این میلگرد مجاز نیست. در مقایسه با نوع سازه خود، این میلگرد خواص ساختاری بهتری دارد. جهت مشاهده لیست قیمت میلگرد فولاد ظفر بناب در سایز 18 و استعلام قیمت میلگرد ظفر بناب امروز، می‌توانید از وب سایت آسن اقدام کنید.

قیمت میلگرد 20 بناب

این نوع میلگرد نیز در گرید A3 برای پروژه‌های ساخت‌وساز و عمرانی بسیار پرکاربرد است. تمامی مشخصات آن نیز مشابه دو مورد قبل، مطابق با استاندارد گرید تولیدی است.

 

میلگرد بناب

نحوه خرید میلگرد ظفر بناب

برای خرید میلگرد ظفر بناب تبریز کافی است تا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان شرکت آسن ارتباط بگیرید. کارشناسان متخصص در این گروه تمام اطلاعات لازم برای ثبت سفارش را در اختیارتان قرار خواهند داد. در صورت نیاز به مشاوره نیز تا انتهای مسیر همراهتان خواهند بود.

 

سوالات متداول

 

1-   فروش میلگرد ظفر بناب در شرکت آسن به صورت شاخه‌ای انجام می‌شود؟

فروش میلگرد هم به صورت شاخه‌ای و هم براساس وزن امکان‌پذیر است.

2-  برای استعلام قیمت میلگرد ظفر بناب امروز چه باید کرد؟

برای اطلاع از قیمت‌ لحظه ایی میلگرد با کارشناسان فروش شرکت آسن تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.