قیمت میلگرد فایکو

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد فایکو

آخرین بروزرسانی:1403/02/20

قیمت ها با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

توضیحات

قیمت میلگرد فایکو امروز به‌روز رسانی شد. شما می‌توانید با تماس تلفنی، از کارشناسان مربوط در این لاین، مشاوره خرید دریافت کنید. لازم به ذکر است قیمت‌ها با محاسبه 9% ارزش افزود در لیست درج شده است.

قیمت امروز میلگرد فایکو

یکی از عوامل اصلی تعین کننده قیمت میلگرد فایکو وزن آن است. قیمت این محصول ثابت نیست و روزانه کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. نرخ میلگردهای باکیفیت و مشهور کارخانه فایکو به عوامل دیگری مانند نوع، سایز، قیمت مواد اولیه، نوع استاندارد، قیمت دلار، نرخ فولاد در بازارهای جهانی، میزان عرضه و تقاضا وابسته است.

 

قیمت میلگرد فایکو

 

کارخانه فولاد البرز ایرانیان

شرکت فولاد البرز ایرانیان در صنعت فولاد ایران به نام تجاری فایکو شهرت دارد. کارخانه فایکو تولیدکننده انواع مقاطع فولادی با شکل، قطر، ابعاد و ویژگی‌های متفاوت است.

این شرکت با تولید سالانه بیش از ۱۵میلیون تن انواع میلگرد صنعتی و ساختمانی با قطر ۸ الی ۳۲ میلی‌متر، تیرآهن‌های سری IPN.IPE، ناودانی‌های سری UPN.UPE و نبشی‌های بال مساوی و نامساوی به بزرگ‌ترین تولیدکننده مقاطع فولادی گرم در کشور و منطقه شهرت دارد. این محصولات در ۲ خط تولید متفاوت با ظرفیت‌های جداگانه ۷۵۰هزار تن ساخته می‌شوند.

کارخانه میلگرد فایکو دارای موقعیت و ویژگی‌های بسیار ممتازی مانند دسترسی مستقیم به شاهراه جاده‌ای تهران-مشهد، پست اختصاصی برق KW ۲۳۰ /۲۰ متصل به بخش اصلی انتقال نیروی سراسری کشور، برخورداری از ایستگاه اختصاصی ریل آهن متصل به شبکه سراسری ریلی کشور و پست اختصاصی گاز طبیعی با ظرفیت ۱۰۰۰۰ متر مکعب است.

محصولات کارخانه فایکو، با استفاده از مجهزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات تمام‌اتوماتیک و هوشمند جهان تولید می‌شوند.

تولیدات فایکو براساس کلیه استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شوند و کارشناسان و متخصصان، کیفیت آن‌ها را در هر مرحله بررسی و کنترل می‌کنند.

کسب گواهینامه‌های معتبر متعدد، کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا و مناسب‌بودن قیمت میلگرد فایکو، سبب‌شده مورد تقاضای بازارهای داخلی و بین‌المللی قرار بگیرد و نیاز بازار داخل به مقاطع فولادی را کاملا تامین کند.

استانداردهای تولید میلگرد فایکو

وزن و گرید میلگردهای فایکو براساس قوانین و استاندارد‌های ملی و بین‌المللی تعیین می‌شود. این میلگردها استحکام بسیار بالایی دارند و در برابر فشارهای وارده مقاوم هستند.

این میلگردها در انواع BST 420 S و BST 500 S تولید می‌شوند و به‌همراه وزن و گرید، در قیمت میلگرد این کارخانه تاثیر دارند.

میلگردهای پرفروش فایکو

کارخانه فولاد البرز ایرانیان از تولیدکنندگان صاحب‌نام بین‌المللی است که انواع میلگرد آج‌دار را با کیفیت بسیار بالا عرضه می‌کند. میلگردهای این کارخانه به ۲ شکل دوکی AJ400 و یکنواخت AJ400 و AJ500 در سایزهای ۸ الی ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شوند.

تمام تولیدات فایکو پرفروش و پرتقاضا هستند اما پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات آن، میلگردهای ۱۴، ۱۶ و ۱۸ هستند‌ که کیفیت و استحکام فوق‌العاده بالایی دارند.

قیمت میلگردهای 14، 16 و ۱۸ فایکو به طول شاخه و استاندارد تولید آن بستگی دارد اما به‌طور کلی، سایز 16 و 18 دارای قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر هستند.




مشخصات فنی میلگرد فایکو

میلگردهای فایکو در انواع ساده و آج‌دار با گرید A3 با آج ۳۴۰ (مارپیچی) و آج ۴۰۰ (جناغی) از سایز ۱۰ تا ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شوند. علامت اختصاری میلگرد فایکو FAICO  است. انواع میلگرد فایکو براساس استاندارد ملی عبارت‌اند از:

·        ساده ۲۴۰: این میلگردها با حداقل تنش تسلیم و مقاومت کششی ۲۴۰ و ۳۶۰ نیوتن بر میلی‌متر مربع در سایز ۱۰ الی ۵۰ میلی‌متر تولید می‌شوند.

·        آج ۳۴۰: حداقل تنش تسلیم این نوع میلگرد، ۳۴۰ نیوتن بر متر مربع و حداقل مقاومت کششی آن، ۵۰۰ نیوتن بر متر مربع است.

·        آج ۴۰۰: میلگرد آج‌دار ۴۰۰ نیشابور را با حداقل تنش تسلیم ۴۰۰ نیوتن بر متر مربع و حداقل مقاومت کششی ۶۰۰ نیوتن بر متر مربع تولید می‌کنند.

 

قیمت میلگرد 12 فایکو

میلگرد ۱۲ فایکو استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و حرارت دارد و عمدتا در ساخت گاردریل، اسکله، پروژه‌ها و سازه‌های بزرگ استفاده می‌شود. قیمت میلگرد فایکو ۱۲ به طول شاخه، کیفیت، استاندارد مواد اولیه و شیوه تولید آن بستگی دارد.

قیمت میلگرد 14 فایکو

میلگرد آج‌دار ۱۴ فایکو به‌دلیل مقاومت و استحکام بالا، در ساختمان‌سازی کاربرد دارد. این میلگرد دارای استاندارد A3 است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت میلگرد فایکو ۱۴ با عرضه کنندگان معتبر تماس بگیرید‌. شرکت آسن یکی از تامین کنندگان برتر انواع میلگرد است که علاوه بر فروش میلگرد با قیمت بسیار مناسب کیفیت محصولات ارائه شده را نیز تضمین می کند.

قیمت میلگرد 16 فایکو

میلگرد ۱۶ فایکو کاربرد بسیار گسترده‌ای در ساختمان‌سازی و پروژه‌های تجاری و صنعتی دارد‌. این میلگرد از پرفروش‌ترین انواع میلگرد بوده و قیمت بیشتری از سایز‌های دیگر دارد.

 

قیمت میلگرد 18 فایکو

این میلگرد خواص ساختاری فوق‌العاده، کیفیت بسیار بالا و استفاده وسیعی در صنایع مختلف دارد‌. برای اطلاع از نوسان قیمت میلگرد فایکو ۱۸، تحلیل‌های کارشناسان بازار فولاد را دنبال کنید.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد فایکو

قیمت محصولات فولادی به‌صورت روزانه افزایش یا کاهش می‌یابد. عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد فایکو، وزن، نوع استاندارد، گرید، سایز، هزینه تولید، قیمت ارز و دلار، نوسانات قیمت جهانی فولاد و فلزات، شرایط سیاسی و اقتصادی، بازار بورس، میزان عرضه و تقاضا و هزینه‌های حمل‌ونقل هستند.

با توجه به شرایط بازار فولاد، قیمت میلگرد البرز ایرانیان به‌صورت لحظه‌ای نیز تغییر می‌کند. افرادی که قصد دارند قیمت این محصول و زمان مناسب برای خریدوفروش آن را بدانند، باید نرخ لحظه‌ای و تحلیل روزانه کارشناسان بازار فولاد را، دائما پیگیری و بررسی کنند.

علامت اختصاری میلگرد فایکو ساری

علامت اختصاری میلگرد فایکو، FAICO-CT است. این میلگردها دارای سطح کیفی بسیار مطلوبی هستند. استانداردهای رایج در تولید میلگرد فایکو عبارت‌اند از:

·        ISO 6935

·        ASTM ACI 318-14

·        DIN 488

·        ISIRI 3132

·        JISG 3112

قیمت میلگرد فایکو به‌دلیل کیفیت ممتاز و منطبق‌بودن با استاندارد‌های روز دنیا، قیمت بیشتری نسبت به میلگردهای دیگر دارد. میلگردهای آج‌دار کارخانه فایکو براساس استاندارد کشور روسیه، دارای گرید A2, A3 و A4 هستند.

قیمت میلگرد فایکو

 

خرید میلگرد فایکو در آسن

شرکت بازرگانی آسن، انواع میلگرد فایکو، تیرآهن، نبشی، ناودانی، ورق سیاه، پروفیل، انواع آهن‌آلات و ابزارآلات صنعتی و ساختمانی را به شرکت‌ها، مجموعه‌های دولتی و خصوصی و اشخاص عرضه و توزیع می‌کند.

خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه، بهترین و به‌صرفه‌ترین نحوه خرید میلگرد است. برای اطلاع از قیمت میلگرد فایکو، می‌توانید به‌صورت مستقیم با کارشناسان شرکت بازرگانی آسن در ارتباط باشید.

مهندسان عمران این شرکت با توجه به وضعیت بازار و ارزیابی دقیق شرایط، برای خرید میلگرد به مشتریان به‌صورت کاملا تخصصی مشاوره می‌دهند.

مزایای خرید میلگرد فایکو از آسن

یکی از ویژگی های شرکت آسن باربری مطمئن و امین، مشاوره حرفه‌ای و قابل اعتماد توسط کارشناسان مجرب و خبره، ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین قیمت میلگرد فایکو به خریداران از مزایای خرید انواع میلگرد و دیگر محصولات فایکو است.

مزایای دیگر خرید میلگرد فایکو از شرکت آسن عبارت‌اند از:

·        ارسال سریع بار به محل تخلیه

·        فروش به‌صورت نقدی، اعتباری و در بعضی مواقع تهاتری

·        ارائه پیش‌فاکتور و فاکتور رسمی

·        پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای درجهت حفظ مشتری‌مداری

·        ارائه قیمت میلگرد کارخانه البرز ایرانیان به‌صورت شفاف و روزانه به مشتریان

قیمت میلگرد فایکو به عواملی مانند استاندارد به‌کاررفته، ابعاد، گرید، قیمت مواد اولیه، قیمت ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا و هزینه حمل‌ونقل بستگی دارد.

 

سوالات متداول

 

1-    عوامل موثر بر قیمت میلگرد فایکو چیست؟

قیمت میلگرد به وزن، ابعاد، استاندارد، قیمت مواد اولیه، هزینه تولید، نرخ ارز و دلار، بازار بورس، شرایط اقتصادی و سیاسی، هزینه حمل‌ونقل و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد.

 

2-    چگونه از قیمت میلگرد فایکو مطلع شویم؟

به‌دلیل نوسان قیمت روزانه انواع میلگرد، برای اطلاع از جدیدترین قیمت میلگرد البرز ایرانیان با تامین کنندگان معتبر آن مانند شرکت بازرگانی آسن در ارتباط باشید.

 

3-    قیمت میلگرد فایکو براساس وزن چگونه تعیین می‌شود؟

میلگردهای فایکو در شاخه‌های ۶ و ۱۲ متری تولید می‌شوند و وزن آن‌ها را با توجه طولی که دارند، تعیین می‌کنند. هرچه وزن میلگردها بیشتر شود، قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

 

4-    قیمت میلگرد فایکو با توجه به استانداردها چگونه تعیین می‌شود؟

کارخانه‌های سازنده میلگرد براساس استانداردهای متفاوتی محصولات خود را تولید می‌کنند. استاندارد به‌کار رفته در میلگردها مختلف بوده و در افزایش یا کاهش قیمت این محصول نقش دارند.

 

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.