قیمت میلگرد نیشابور

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد نیشابور

آخرین بروزرسانی:1403/02/19

قیمت ها با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

توضیحات

 

تولید میلگرد در ایران توسط کارخانه‌های زیادی انجام می‌شود. مجتمع فولاد خراسان، یکی از کارخانه‌هایی است که مقاطع فولادی متنوعی، ازجمله میلگرد تولید می‌کند. کارخانه فولاد نیشابور یکی از قدیمی‌ترین مجتمع‌های فولادی در کشورمان محسوب می‌شود که پیشتاز تولید محصولات باکیفیت است.

با وجود این که کارخانه فولاد نیشابور در سال 1368 راه‌اندازی شد، اما ایده اصلی و اولیه آن را در سال 1350 طراحی کردند. افتتاحیه این کارخانه در سال 1380 انجام شد و در سال 1386 هم به عنوان سومین شرکت فولادی، وارد بورس اوراق بهادار شد. سال 1389 عملیات راه‌اندازی واحد گندله‌سازی این کارخانه کلید خورد و به این ترتیب کارخانه فولاد نیشابور، جزو تولیدکنندگان شمش محسوب می‌شود. در سال 1400 هم عنوان بنگاه اقتصادی ممتاز به این کارخانه اهدا شد.

 

فروش میلگرد نیشابور

 

قیمت میلگرد نیشابور امروز

با توجه به تغییرات روزانه و حتی قیمت لحظه‌ای قیمت آهن در بازار، نمی‌توان قیمت مشخصی برای میلگردهای این کارخانه عنوان کرد. به طور کلی میلگردهای کارخانه فولاد نیشابور در رده کیفی متوسط به بالا قرار دارند. به همین دلیل جزو دسته میلگردهای مقرون بصرفه محسوب می‌شوند. عواملی، مثل نوع میلگرد، حجم سفارش، تعرفه حمل و نقل و ... روی قیمت نهایی میلگرد تاثیرگذار خواهد بود.

فروش میلگرد نیشابور 

 

میلگردهای تولیدی کارخانه نیشابور

میلگرد فولاد خراسان نیشابور را می‌توان در دسته میلگردهای با وزن کم در نظر گرفت. این میلگردها در بازار طرفداران بسیار زیادی دارند. روی میلگردهای کارخانه فولاد نیشابور، حروف اختصاری KSC حک شده‌اند. این کار برای شناسایی راحت‌تر میلگردهاست. میلگردهای تولید این کارخانه، شامل موارد زیر می‌شوند:

·        میلگرد ساده 240

·        میلگرد آجدار

·        میلگرد مارپیچ با آج 340

·        میلگرد آجدار جناغی با آج 400

 

فروش میلگرد نیشابور

ظرفیت تولید میلگرد نیشابور

ظرفیت تولید سالانه فولاد خام نیشابور به 4.1 میلیون تن هم می‌رسد. کارخانه‌های تولید آهن اسفنجی کارخانه فولاد خراسان، حدود 1.6 میلیون تن از این ظرفیت را به خود اختصاص داده‌اند. واحد گندله‌سازی هم نزدیک به 2.5 میلیون تن در سال تولید می‌کند. در رتبه‌های بعدی ظرفیت تولید این کارخانه، فولادسازی 1 و 2 به ترتیب با تولید سالانه 600 هزار تن و 1.4 میلیون تن قرار دارند.

وزن هر شاخه میلگرد نیشابور

در انتخاب میلگرد مناسب برای انجام پروژه‌های مختلف، محاسبه و اطلاع از وزن میلگرد انتخابی اهمیت زیادی دارد. به طور کلی میلگردها وزن‌های مختلفی دارند که هر کدام در پروژه‌های مختلفی به کار می‌روند. در جدول زیر، وزن انواع میلگرد نیشابور را براساس سایز مشاهده می‌کنید:

فروش میلگرد نیشابور

 

استانداردهای تولید میلگرد نیشابور

برای تولید میلگرد استانداردهای مختلف داخلی و بین‌المللی وجود دارند. رعایت این استانداردها برای اجرای تمام پروژها ضروری است. کارخانه فولاد نیشابور هم برای تولید انواع میلگرد، استانداردهای مخصوص خود را دارد که به شرح زیر هستند:

·        سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001

·        سیستم مدیریت شکایت مشتری ISO 10002

·        سیستم مدیریت رضایت مشتری ISO 10004

·        سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001

·        سیستم مدیریت زیست‌محیطی ISO 14001

·        سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاهی ISO 17025

·        سیستم مدیریت کیفیت آموزش ISO 10015

·        سیستم مدیریت انرژی ISO 50001

 

·        نظام تعالی سازمانی (EFQM)

 

میلگردهای پرفروش فولاد نیشابور

میلگردهای  ساده و آجدار را می‌توان جزو پرفروش‌ترین آنها در نظر گرفت. میلگردهای نیشابور در سایزها و وزن‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند. میلگردهای سایز 14، 16 و 18بیشترین فروش را در بین میلگردهای تولید شده در این مجتمع دارند. در مجموع با توجه به کیفیتی که میلگردهای این کارخانه دارند با استقبال زیادی از سوی سازندگان مواجه می‌شوند.

فروش میلگرد نیشابور

برای فروش میلگرد در بازار روش‌های مختلفی وجود دارد. این کارخانه فروش با تناژ پائین ندارد. به همین دلیل برای خرید با تناژ بالا باید به این کارخانه مراجعه کنید. این کارخانه معمولا با پروژه‌های بسیار بزرگ عمرانی قرارداد می‌بندد و محصولات خود را هم به صورت عمده به بازارهای آهن عرضه می‌کند. راحتترین روش خرید میلگرد نیشابور از طریق شرکتهای بازرگانی می باشد. چون می توان سفارش خرید را به هر میزان ثبت کرد.

محاسبه قیمت میلگرد نیشابور

همانطور که اشاره کردیم، عوامل زیادی روی قیمت میلگرد تاثیرگذارند. آشنایی با این عوامل در انتخاب میلگرد با قیمت مناسب تاثیر زیادی دارند. برای محاسبه قیمت میلگرد نیشابور، باید وزن را هم در نظر گرفت. طبیعتا هر چقدر وزن میلگرد بیشتر باشد، قیمت بیشتری هم خواهد داشت. وزن هر شاخه میلگرد برحسب کیلوگرم اندازه‌گیری می‌شود.

قیمت میلگرد 12 نیشابور

میلگرد سایز 12 نیشابور در بازار طرفداران زیادی دارد. این میلگردها اغلب در شاخه‌های 12 متری عرضه می‌شوند. محاسبه وزن این میلگردها بر حسب کیلوگرم است و قیمت آنها هم براساس وزن محاسبه می‌شود.

 قیمت میلگرد 14 نیشابور

قیمت این نوع میلگرد هم تحت تأثیر عوامل مختلفی، ازجمله تغییرات اقتصادی و ... قرار می‌گیرد. همچنین قیمت روزانه میلگرد 14 با توجه به عرضه و تقاضای بازار است. به هر حال میلگرد 14 کارخانه فولاد نیشابور در وزن‌های مختلف و براساس استانداردهای مربوطه تولید و روانه بازار می‌شوند. این میلگردها در شاخه‌های 12 متری تولید می‌شوند.

 قیمت میلگرد 16 نیشابور

یکی از سایزهای پراستفاده میلگرد است که تنوع زیادی هم در استانداردهای تولیدی دارد. قیمت این نوع میلگرد هم بستگی به نوسانات بازار، میزان تورم، نرخ دلار و ... دارد. با این اوصاف قیمت میلگرد 16 نیشابور هم به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد نیشابور

همانطور که اشاره کردیم، میلگرد یکی از مهم‌ترین محصولات کارخانه فولاد نیشابور محسوب می‌شود. به همین دلیل اطلاع از روند قیمت این محصول اهمیت زیادی دارد. با توجه به تغییرات مختلف قیمت میلگرد، نمی‌توان قیمت ثابتی برای آنها در نظر گرفت. به طور کلی عوامل مختلفی روی قیمت میلگرد تاثیرگذار هستند که عبارتند از:

·        وزن میلگرد

·        نوسانات بازار

·        نرخ تورم

·        نرخ دلار

·        میزان عرضه و تقاضای بازار

·        نرخ جهانی آهن

خرید میلگرد نیشابور از آسن

قیمت تمامی محصولات و میلگردهای کارخانه فولاد نیشابور در سایت آسن به روزرسانی می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید قیمت میلگردهای نیشابور را با تغییرات لحظه‌ای در آسن مشاهده کنید. برای این که خرید اقتصادی و مقرون به صرفه ایی داشته باشید، باید علاوه‌ بر کیفیت به قیمت انواع میلگرد در بازار هم توجه داشته باشید. با توجه به نوسانات بازار و قیمت‌های مختلفی که برای میلگردها وجود دارد، بهترین کار قبل از خرید میلگرد، استعلام قیمت از طریق وب سایتهای معتبر است. ما در آسن قیمت انواع میلگرد را به روز در اختیار شما قرار داده‌ایم. کارشناسان ما در آسن هم آماده ارائه مشاوره در مورد قیمت و خرید انواع میلگرد هستند.

معرفی میلگرد ساده نیشابور

میلگرد ساده را می‌توان یکی از مهم‌ترین محصولات این کارخانه دانست. میلگردهای ساده نیشابور، دارای مقاومت کششی بسیار زیاد هستند. معمولا از این نوع میلگردها در داخل سازه‌های بتنی استفاده می‌کنند تا قدرت کششی سازه افزایش پیدا کند.

میلگردهای ساده آج ندارند و این ویژگی تنها تفاوت آنها با میلگردهای آجدار به شمار می‌رود. میلگردهای ساده نیشابور در انواع مختلف گالوانیزه، اروپایی، استیل و سایزهای مختلف تولید می‌شود.

فروش میلگرد نیشابور

 

کارخانه میلگرد نیشابور کجاست؟

برای ثبت سفارش یا بازدید از محصولات، آشنایی با آدرس کارخانه اهمیت زیادی دارد. همچنین شما باید دفتر مرکزی این کارخانه نیز آشنا باشید تا سفارشات خود را ثبت و پیگیری کنید. آدرس کارخانه میلگرد نیشابو، کیلومتر 15 جاده نیشابور به فیروزه می باشد.

خرید ارزان ترین میلگرد نیشابور از آسن

آسن یکی از برترین تامین کننده‌های مقاطع فولادی در کشور است که محصولات کارخانه ذوب آهن را نیز ارائه می‌کند. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید بهترین و ساده ترین خرید را از این مجموعه داشته باشید.

·        تماس تلفنی با کارشناسان فروش آسن

·        خرید لحظه‌ای و آنلاین (ضمن مشاهده و بررسی قیمت‌ها در سایت)

·        چت آنلاین با کارشناسان فروش 

 چرا که انتخاب میلگرد نیشابور اصل از دیگر میلگردهایی که ممکن است تقلبی باشند کمی دشوار است. شما می توانید با خرید میلگرد نیشابور از آسن، که یکی از معتبرترین فروشگاه های آهن آلات است، تجربه ای مطمئن و آسان را داشته باشید. در ادامه فرآیند خرید میلگرد نیشابور به صورت کامل بیان شده است

آسن را می‌توان یکی از معتبرترین تامین کننده های مقاطع فولادی در ایران است که محصولات مجمتع فولاد خراسان را نیز ارائه می کند.

. آسن با بهترین تولیدکنندگان ایران، مثل ذوب آهن، نیشابور، ظفر بناب و ... همکاری مستقیم دارد. همچنین قیمت انواع میلگرد در آسن به صورت لحظه‌ای قرار داده می‌شود. این قیمت‌ها از منبع معتبر و مطمئن تأمین می‌شوند تا مشتریان با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

 

سوالات متداول

 

1-    قیمت میلگرد نیشابور چقدر است؟

قیمت میلگرد نیشابور با در نظر گکرفتن عواملی ماندد تورم، نرخ ارز، وزن محصول، کیفیت میلگرد و .. متغیر می باشد. 

 

2-    پرمصرف ترین میلگردهای کارخانه فولاد نیشابور کدامند؟

پرفروش ترین میلگردهای فولاد خراسان در بازار آهن سایز 14، 16 و 18 می باشند. 

 

 

3-    چگونه می‌توان میلگرد نیشابور را خریداری کرد؟

جهت خرید میلگرد نیشابور می‌توانید با کارشناسان فروش ما در آسن تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره خرید، سفارش خود را نهایی کنید.

 

 

 

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.