قیمت میلگرد هیربد

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد هیربد

آخرین بروزرسانی:1403/02/21

قیمت ها با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

توضیحات

قیمت میلگرد هیربد زرندیه، امروز به روز رسانی شد. شما می‌توانید با تماس تلفنی، از کارشناسان مربوط در این لاین مشاوره خرید دریافت کنید. لازم به ذکر است قیمتها با محاسبه 9% ارزش افزود در لیست درج شده است.
 

کارخانه فولاد هیربد زرندیه

کارخانه فولاد زرندیه در سال 1391 در شهرستان زرندیه استان مرکزی افتتاح شد. در این کارخانه انواع محصولات فولادی در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. بسیاری از پروژه‌های ساختمانی و صنعتی از محصولات فولاد زرندیه استفاده می‌کنند. ظرفیت تولید محصول این کارخانه در ابتدا حدود سالیانه 2.5 میلیون تن بود. در حال حاضر این مجتمع فولادی توانسته ظرفیت خود را تا 7.2 میلیون تن در سال افزایش دهد.
 قیمت میلگرد هیربد زرندیه هم با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مناسب است. فولاد هیربد زرندیه اغلب محصولات خود، ازجمله میلگرد را علاوه‌بر بازارهای داخلی به بازارهای سایر کشورها هم صادر می‌کند. در این مجتمع بخش مجزایی برای تولید انواع میلگرد وجود دارد. سالانه نزدیک به 2 میلیون تن از محصولات این مجتمع به میلگرد اختصاص پیدا می‌کند.
هیربد زرندیه یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تولید میلگرد در کشور است. این مجموعه سالانه بخش مهمی از نیازهای بازار را تأمین می‌کند.
 

قیمت میلگرد هیربد

 

قیمت روز میلگرد هیربد

همانطور که می‌دانید، وضعیت اقتصادی کشور به نوعی است که نمی‌توان قیمت ثابتی برای هر محصول در نظر گرفت. با توجه به تورم موجود و سایر مسائل اقتصادی، اغلب محصولات با تغییر قیمت همراه هستند. این موضوع در مورد میلگرد هیربد زرندیه هم صدق می‌کند. به طور کلی عوامل مختلفی روی قیمت میلگرد هیربد زرندیه موثر هستند.
یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار قیمت میلگرد، وزن آن است. هر چقدر وزن میلگرد بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. از دیگر عوامل مهم، می‌توان به ترکیبات و عناصر شیمیایی به کار رفته در میلگرد اشاره کرد. هر چقدر این ترکیبات باکیفیت‌تر باشند، روی قیمت میلگرد نیز تاثیر خواهد داشت. در نگاه کلی قیمت میلگرد هیربد با در نظر گرفتن سایز، گرید، وزن و وضعیت کلی بازار تعیین می شود.
 

مشخصات میلگرد هیربد زرندیه

کارخانه هیربد دارای قابلیت تولید میلگرد به صورت ساده و آجدار و به شکلهای مارپیچ جناغی (یکنواخت، دوکی) با علامت مشخصه آج 340، آج 400 و آج 500 در سایزهای 8 تا 36 تولید می شوند می باشد.
به دلیل مقاومت زیاد و وزن کم هر شاخه میلگرد، مصرف تعداد میلگرد کاهش پیدا کرده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر می باشد.
از نظر شیمیایی، میلگرد هیربد زرندیه، حاوی عناصری، ازجمله منگنز، فسفر، کربن، سیلیسیم و گوگرد است. درصد استفاده از هرکدام در میلگرد متفاوت است. از نظر مقاومت کششی و حداقل تنش نسبی هم اصول استاندارد این میلگردها رعایت شده است. همه این عوامل روی قیمت میلگرد هیربد زرندیه موثر هستند.

وزن میلگرد هیربد زرندیه

وزن میلگرد هیربد در محاسبه قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. به هر حال هر چقدر وزن میلگرد بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. وزن میلگرد رابطه مستقیمی با سایز آن دارد. هر چقدر سایز میلگرد بیشتر باشد، قطعاً وزن آن هم بیشتر خواهد شد. محاسبه وزن میلگرد براساس فرمول‌های خاص یا جداول موجود تعیین می‌شوند. از این رو آشنایی با این جداول و فرمول‌ها اهمیت زیادی دارد. محاسبه دقیق وزن میلگرد برای برآورد هزینه‌های نهایی پروژه اهمیت زیادی دارد.

 

قیمت میلگرد هیربد

 

میلگرد هیربد زرندیه

در خط تولید میلگرد هیربد، میلگردهای ساده و آجدار تولید می‌شوند. این میلگردها از سایز 8 تا 36 میلی‌متر موجود هستند. میلگردهای کارخانه هیربد در گریدهای A2 و A3 تولید می‌شوند. همچنین سایز 8 و 10 به صورت چهار شاخه و سایز 12 به صورت سه شاخه هستند. سایزهای 14 تا 18 هم به صورت دو شاخه و مابقی تک‌شاخه تولید می‌شوند. روی هر بسته از میلگرد هم برچسبی حاوی اطلاعات و مشخصات میلگرد به عنوان شناسنامه درج می‌شود.
 

قیمت میلگرد هیربد

 

تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده در تست استاندارد میلگرد هیربد

کارخانه هیربد زرندیه با هدف آزمون سلامت میلگرد، تمام میلگردهای تولید شده را مورد دررسی دقیق قرار می دهد و از پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی در این راستا بهره می گیرد.

1.     دستگاه کشش

2.     دستگاه خم و باز خم

3.     دستگاه سنباده‌زنی و پویش

4.     متالوگرافی

5.     سختی‌سنج

6.     میکروسکوپ نوری

7.     دستگاه کوانتورگری

8.     ابزارهای اندازه‌گیری آزمایشگاهی

معرفی واحد ماشین‌سازی میلگرد

جالب است بدانید که در این مجتمع فولادی، بخشی با عنوان ماشین‌سازی میلگرد وجود دارد. در این بخش انواع دستگاه‌های برش ورق یا سی ان سی، کارگاه جعبه‌بندی، کارگاه ساخت و مونتاژ قفسه‌بندی وجود دارد. مونتاژ قفسه مجهز به ربات‌های هیدرولیکی است. این ربات‌ها برای آماده‌سازی انواع استندها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 

خرید میلگرد هیربد زرندیه از آسن

با توجه به این که مجتمع فولاد هیربد زرندیه در استان مرکزی واقع شده است، مسافت زیادی تا پایتخت و سایر استان‌ها ندارد. این قرارگیری در مرکزیت، روی حمل و نقل و بارگیری میلگردها تاثیر زیادی دارد و باعث کاهش قیمت میلگرد هیربد زرندیه هم می‌شود. قرارگیری در نزدیکی استان تهران هم روی فروش این محصولات تاثیر زیادی دارند. شرکت آسن یکی از فروشگاه های فعال و مطئمن در تامین و پخش انواع میلگرد، نماینده فروش میلگرد هیربد زرندیه است که با بسیاری از سازندگان ساختمانی و پروژه های عمرانی در تهران و استانهای دیگر همکاری می کند.
شما نیز اگر به دنبال تهیه میلگرد هیربد هستید می توانید پس از استعلام آخرین قیمت از کارشناسان فروش ما سفارش خود را ثبت کنید.
 
 

سوالات متداول

 

1-     کدام سایز میلگرد هیربد فروش بیشتری دارد؟

میلگرد سایز 16،18 و 20 جزء پرفروش ترین و پرکاربردترین میلگرد کارخانه هیربد زرندیه می باشد.

 

2-       مشخصات میلگرد هیربد زرندیه چیست؟

این میلگردها از نظر فیزیکی در برابر انواع نیروها و فشارهای وارده مقاوم هستند. از نظر شیمیایی هم عناصر باکیفیتی در آنها به کار رفته است.

 

3-     چگونه از آسن میلگرد هیربد زرندیه بخریم؟

پس از دریافت آخرین قیمت محصول می توانید با شماره تلفن 88885720-021 تماس گرفته و مشاوره رایگان خرید دریافت کنید.

 

 

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.