قیمت میلگرد پرشین

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد پرشین

آخرین بروزرسانی:1403/04/13

قیمت ها با احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

میلگرد پرشین

10

انبار

کیلوگرم

28,800 تومان

0.35 %
میلگرد پرشین

12

انبار

کیلوگرم

28,500 تومان

0.35 %
میلگرد پرشین

14

انبار

کیلوگرم

28,400 تومان

0.35 %
میلگرد پرشین

16

انبار

کیلوگرم

28,300 تومان

0.35 %
میلگرد پرشین

20

انبار

کیلوگرم

28,300 تومان

0.35 %
میلگرد پرشین

22

انبار

کیلوگرم

28,300 تومان

0.35 %
میلگرد پرشین

25

انبار

کیلوگرم

27,800 تومان

0.36 %
میلگرد پرشین

28

انبار

کیلوگرم

28,200 تومان

0.36 %
میلگرد پرشین

32

انبار

کیلوگرم

28,300 تومان

0.35 %
میلگرد پرشین

18

انبار

کیلوگرم

28,100 تومان

0.36 %

توضیحات

قیمت میلگرد پرشین

قیمت میلگرد پرشین قزوین

قیمت میلگرد پرشین فولاد قزوین، امروز در وب سایت آسن به روز رسانی شد. شما می توانید با تماس تلفنی، از کارشناسان مربوط در این لاین مشاوره خرید دریافت کنید. لازم به ذکر است قیمتها با محاسبه 9% ارزش افزود در لیست درج شده است.
 

کارخانه مجتمع پرشین فولاد قزوین

مجتمع پرشین فولاد یکی از قطب‌های تولید میلگرد در تاکستان-استان قزوین- قرار دارد. این کارخانه در سال 1365 با هدف تولید میلگرد راه اندازی شد. ظرفیت تولید میلگرد این کارخانه 500 هزار تن در سال است که علاوه بر تامین بازارهای داخل کشور، در بازارهای حوزه خلیج فارس نیز حضور پررنگی دارد. این مجتمع فولادی، علاوه بر میلگرد، محصولات فولادی دیگری هم تولید می‌کند که عبارتند از تیرآهن، نبشی، ناودانی، بیلت و ورق‌های گالوانیزه.

همیچنین توانسته 4 شرکت دیگر را موازی با کارخانه تولیدمیلگرد فولادی راه اندازی کند که عبارتند از: شرکت پترو ارس خاورمیانه، شرکت آیدین فولاد تبریز، شرکت لوله و پروفیل ساز آذربایجان و شرکت فاران فولاد تهران.

 

قیمت میلگرد پرشین

استانداردهای تولید میلگرد پرشین فولاد

استانداردهایی که برای تولید انواع میلگرد به کار می‌روند، نقش تاثیرگذاری در تعیین قیمت میلگرد پرشین فولاد قزوین دارند. تمامی محصولات پرشین فولاد، ازجمله میلگرد با استفاده از استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شوند. دلیل استقبال از میلگردهای پرشین فولاد در بازار هم همین موضوع است. برخی از مهم‌ترین استانداردهای میلگرد پرشین فولاد، عبارتند از:

·         استاندارد ملی ISIRI 3132

·         استاندارد ISO 9001-2008

·         استاندارد BS

میلگرد پرشین فولاد قزوین

همه میلگردهای تولیدشده در مجتمع پرشین فولاد با استفاده از دستگاه‌های مختلف تست می‌شوند. قیمت میلگرد پرشین فولاد قزوین با توجه به نوع آن متفاوت است. برخی از مهم‌ترین انواع میلگردهای پرشین فولاد به شرح زیر هستند:

·           میلگرد ساده یا A1

·           میلگرد آجدار مارپیچ با آج 340

·           میلگرد آجدار جناغی با آج 400

·           میلگرد آجدار جناقی با آج 600

·           میلگرد آجدار مرکب با آج 500

تولید میلگرد A3 در سایزهای 10 تا 32، میلگرد A2 در اندازه های 10 تا 12 دراین مجمتع انجام می شود. میلگرد ساده پرشین در موارد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد

 میلگردهای پرشین فولاد، اغلب از نوع گرید A3 هستند. این میلگردها با استفاده از فولاد نیمه‌سخت تولید می‌شوند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات میلگرد پرشین فولاد، عبارتند از:

·           مقاومت کششی: 600 نیوتن بر متر مربع

·           درصد ازدیاد طول: 14 درصد

·           مقاومت تسلیم: 400 نیوتن بر متر مربع

علامت اختصاری میلگرد پرشین فولاد

علامت اختصاری به مانند شناسنامه میلگرد عمل می کند و به نوعی تضمین اصل بودن میلگرد است. در صورت خرید میلگرد پرشین فولاد حتما علامت اختصاری حک شده روی میلگرد را مد نظر داشته باشید.
قیمت میلگرد پرشین

 

کیفیت میلگرد پرشین فولاد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های میلگردهای پرشین فولاد، کیفیت بالای ساخت و مواد به کار رفته در آنهاست. برای تولید میلگرد در این مجموعه از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌شود. این مواد اولیه با استفاده از بهترین و به‌روزترین تجهیزات در خط تولید به شکل دلخواه درمی‌آیند. نکته مهم در خصوص میلگردهای پرشین فولاد، فرایند کنترل کیفیت بعد از تولید است. به این ترتیب میلگردها بعد از تولید هم از همه نظر مورد بررسی قرار می‌گیرند. همانطور که اشاره شد، میلگردها براساس استانداردهای داخلی و بین‌المللی تولید می‌شوند. همه این عوامل در کنار یکدیگر روی قیمت میلگرد پرشین فولاد قزوین تاثیر می‌گذارند.

 

قیمت میلگرد پرشین امروز

قیمت میلگرد به طور کلی به عوامل مختلفی، ازجمله شرایط اقتصادی، تورم، نرخ ارز و ... بستگی دارد. از طرف دیگر کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در میلگرد هم اهمیت زیادی در قیمت دارند. هر چقدر مواد اولیه باکیفیت و درجه یک باشند، قطعا قیمت میلگرد هم افزایش پیدا خواهد کرد. مواد اولیه در ساخت میلگرد پرشین بسیار باکیفیت انتخاب شده اند در نتیجه قیمت آن نیز در بازار نسبتاً گرانتر خواهد بود.

برای ارزیابی دقیق قیمت میلگرد پرشین فولاد قزوین، آگاهی از نوع و وزن میلگرد اهمیت زیادی دارد. هر چقدر وزن محصول بیشتر باشد، طبیعتا قیمت بیشتری هم خواهد داشت. همچنین برخی از انواع میلگرد به دلیل کارایی و تقاضای بیشتر، دارای قیمت بیشتری هم هستند. آسن برای دسترس بودن قیمتها، لیست جدول قیمت میلگرد پرشین را در کانال تلگرام و صفحه مربوط به قیمتها قرار داده و با توجه به نوسانات اقتصادی روز آنها را به روز رسانی می کند. شما با خرید میلگرد از مجموعه آسن خریدی بدون واسطه را به قیمت کارخانه تجربه خواهید کرد.

سوالات متداول

 

1- آیا میلگرد پرشین فولاد کیفیت بالایی دارد؟

میلگردهای ساخت شرکت پرشین فولاد قزوین به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت، مرغوبیت بالایی دارد.

 

2- تفاوت قیمت میلگرد پرشین از درب کارخانه با قیمت شرکت آسن چقدر است؟

آسن میلگرد پرشین را به قیمت کارخانه برای مشتری ارسال می کند.

 

3- قیمت میلگرد پرشین چه ساعتی در کانال تلگرام قرار می گیرد؟

در اولین زمانی که قیمتها بصورت آنلاین منتشر شوند، در کانال تلگرام آسن درج خواهد شد.

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.