قیمت نبشی شکفته

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت نبشی شکفته

آخرین بروزرسانی:1403/05/04

قیمت ها با احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

نبشی شکفته

3

کارخانه

کیلوگرم

29,100 تومان

0 %
نبشی شکفته

4

کارخانه

کیلوگرم

28,600 تومان

0 %
نبشی شکفته

5

کارخانه

کیلوگرم

28,700 تومان

0 %
نبشی شکفته

6

کارخانه

کیلوگرم

28,500 تومان

0 %
نبشی شکفته

8

کارخانه

کیلوگرم

28,500 تومان

0 %
نبشی شکفته

10

کارخانه

کیلوگرم

28,500 تومان

0 %

توضیحات

قیمت نبشی شکفته مشهد

فولاد کبکانیان با در تولید نبشی، سپری، ناودانی و بیلت فعالیت دارد، تولیدات این کارخانه در سال چیزی حدود 1 میلیون تن است. اگر در حوزه ساختمانی و صنعتی فعالیت می‌کنید و قصد دارید از قیمت نبشی شکفته مشهد مطلع شوید، بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تولیدات نبشی شکفته مشهد به شکل بال مساوی بوده و به روش نورد گرم تولید و عرضه می‌شود. با توجه به نوع کاربرد این محصول و نقش مهمی که در ساختمان دارد بایستی از مواد درجه 1 و مرغوب در ساخت آن استفاده شود.

قیمت امروز نبشی شکفته مشهد

نبشی شکفته مشهد محصولات خود را به 2 روش پرسی و فابریک تولید و روانه بازار می‌کند، همچنین نبشی‌ها از لحاظ ظاهری به 2 شکل بال مساوی و غیر مساوی تقسیم می‌شوند. مصرف نبشی در مدل بال غیر مساوی تنها در موارد محدودی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شکفته مشهد نبشی خود را در بال‌های مساوی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید قیمت فولاد و آهن ممکن است هر روز با تغییراتی روبه‌رو شود، از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت قطعات آهنی و فولادی می‌توان به قیمت دلار، قیمت نفت و حامل‌های انرژی، هزینه‌های حمل و نقل و... اشاره نمود.

در نتیجه با توجه به متغیر بودن قیمت نبشی شکفته مشهد، برای اطلاع از قیمت امروز نبشی شکفته مشهد می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وزن نبشی شکفته مشهد

یکی از مهم ترین پارامترهای تعیین قیمت نبشی شکفته مشهد، وزن نبشی است. وزن نبشی بر روی قیمت نهایی محصول تاثیرگذار بوده و طرفی محاسبه وزن نبشی در عمران و ساختمان سازی امری مهم تلقی می‌شود. در ادامه با فرمولی آشنا می‌شویم که به راحتی می‌توان وزن نبشی را محاسبه نمود:

1000/ {چگالی فولاد * مجموع طول 2 بال * ضخامت * طول شاخه} = وزن شاخه نبشی

سایز

ضخامت

طول

وزن هر شاخه

تعداد شاخه در بندیل

کارخانه

نبشی۳*۳۰*۳۰

۳

۶

۸

  ۲۵۰

شکفته مشهد

نبشی۳*۴۰*۴۰

۳

۶

۱۱

۱۸۱

شکفته مشهد

نبشی۴*۴۰*۴۰

۴

۶

۱۴

۱۴۲

شکفته مشهد

نبشی۴*۵۰*۵۰

۴

۶

۱۸

۱۱۱

شکفته مشهد

نبشی۵*۵۰*۵۰

۵

۶

۲۲

۹۰

شکفته مشهد

نبشی۵*۶۰*۶۰

۵

۶

۲۵

۸۰

شکفته مشهد

نبشی۶*۶۰*۶۰

۶

۶

۳۴

۵۸

شکفته مشهد

نبشی۶*۷۰*۷۰

۶

۶

۳۸

۵۲

شکفته مشهد

نبشی۷*۷۰*۷۰

۷

۶

۴۴

۴۵

شکفته مشهد

نبشی۷*۸۰*۸۰

۷

۶

۵۲

۳۸

شکفته مشهد

نبشی۸*۸۰*۸۰

۸

۶

۵۷

۳۵

شکفته مشهد

نبشی۸*۹۰*۹۰

۸

۶

۶۷

۳۰

شکفته مشهد

نبشی۹*۹۰*۹۰

۹

۶

۷۳

۲۷

شکفته مشهد

نبشی۱۰*۱۰۰*۱۰۰

۱۰

۶

۹۰

۲۲

شکفته مشهد

نبشی۱۲*۱۲۰*۱۲۰

۱۲

۶

۱۲۵

۱۶

شکفته مشهد

 

توصیه می‌کنیم در هنگام خرید نبشی به وزن محصول توجه داشته باشید تا با توجه به نوع نیازتان بهترین انتخاب را تجربه کنید.

نبشی شکفته مشهد

همان‌طور که بیان شد این محصول توسط کارخانه شکفته مشهد تولید می‌شود و در ظاهر به دو شکل L و T و در جنس محصول از فلز و یا پلاستیک تولید و به بازار روانه می‌شود. کاربرد این محصول در صنایع گسترده است و بیشتر در پل سازی، نبشی کشی ساختمان، حمل و نقل، برای محافظت از لبه و گوشه‌ها و ساخت قفسه استفاده می‌شود.

نبشی شکفته مشهد در ضخامت‌های مختلفی از 2.5 تا 10 میلی‌متر و در طول 6 متری شاخه تولید می‌شود که هر یک با توجه به کاربرد و ابعاد در قیمت نبشی شکفته مشهد تاثیرگذار خواهد بود. در صورتی که برای خرید این محصول به راهنمایی نیاز دارید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت نبشی 4 شکفته مشهد

نبشی سایز 4 یا همان 4*40*40 یکی از پرکاربردترین سایزهای نبشی شکفته مشهد به شمار می‌رود که متشکل از دو بال مساوی با اندازه 40 سانتی متری است. این محصول به عنوان نبشی 40 در 40 نیز شناخته‌شده و وزن هر شاخه در این سایز 14 کیلوگرم است.

هر بندیل در نبشی 40 سانتی متری ضخامتی برابر با 4 میل و ظرفیت 142 شاخه را دارد، برای اطلاع از قیمت نبشی شکفته مشهد در سایز 4 می‌توانید به جدول قیمت مراجعه فرمایید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت نبشی 5 شکفته مشهد

نبشی 5 یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی است که در اتصال و ساخت پل‌ها از آن استفاده می‌شود. نبشی 50 در 50 به دو شکل بال مساوی و غیر مساوی تولید می‌شود، در مدل‌های بال مساوی این نبشی وزن هر شاخه 22 کیلوگرم بوده و تقریبا 6 متر طول دارد.

در هر بندیل از این نبشی 90 شاخه وجود دارد و با توجه به کاربرد آن بایستی در انتخاب وزن و ضخامت توجه ویژه‌ای داشته باشید. قیمت نبشی شکفته مشهد در سایز 5 ممکن است هر روز دستخوش تغییر شود، به همین خاطر برای اطلاع از قیمت امروز نبشی مشهد می‌توانید با ما در تماس باشید.

خرید نبشی شکفته مشهد با ارزانترین قیمت

با توجه به نوسانات قیمت نبشی شکفته مشهد متاسفانه برخی افراد به دنبال سوءاستفاده از شرایط هستند و متاسفانه قیمت بالایی برای فروش نبشی به مشتریان اعلام می‌کنند. شرکت بازرگانی آسن نبشی را به قیمت کارخانه به دست مشتری می‌رساند، در نتیجه اگر به دنبال خرید نبشی شکفته مشهد با ارزانترین قیمت هستید می‌توانید با خیالی آسوده به سراغ آسن بروید.

مشاوران شرکت آسن از متخصصان و مهندسین عمران هستند که برای خرید نبشی به مشتریان مشاوره رایگان ارائه می‌دهد، همچنین اگر نسبت به محصولی اطلاعات کافی ندارید و یا در انتخاب بهترین نبشی با توجه به نیازتان به راهنمایی نیاز دارید می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران آسن توانایی قیاس و انتخاب بهترین محصول را برای شما عزیزان مهیا کنند.

مشخصات نبشی شکفته مشهد

نبشی‌های تولید شده توسط شکفته مشهد با یک علامت کرگدن قابل تشخیص است، در صورتی که به هر دلیلی این علامت قابل رویت نبود می‌توانید با مراکز فروش معتبر این محصول تماس گرفته و قیمت نبشی شکفته مشهد را استعلام کنید. با مشاهده جدول زیر می‌توانید از مشخصات نبشی شاخه شکفته مشهد مطلع شوید:

۱

نام محصول

نبشی شکفته

۲

سطح مقطع

L شکل

۳

ضخامت

۲.۵، 3، 3.5، 4، 5، 6، 8 و 10 میلی‌متر

۴

طول شاخه

۶ متر

۵

انواع

بال مساوی

6

کارخانه تولیدکننده

کارخانه شکفته پویای کیش

 

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.