قیمت نبشی ناب تبریز

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت نبشی ناب تبریز

آخرین بروزرسانی:1403/05/04

قیمت ها با احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

نبشی ناب تبریز

4

کارخانه

کیلوگرم

29,150 تومان

0.34 %
نبشی ناب تبریز

5

کارخانه

کیلوگرم

28,700 تومان

0.35 %
نبشی ناب تبریز

6

کارخانه

کیلوگرم

29,300 تومان

0.34 %
نبشی ناب تبریز

7

کارخانه

کیلوگرم

29,300 تومان

0.34 %
نبشی ناب تبریز

8

کارخانه

کیلوگرم

29,100 تومان

0.34 %
نبشی ناب تبریز

10

کارخانه

کیلوگرم

28,700 تومان

0.35 %

توضیحات

قیمت نبشی ناب تبریز

نبشی یکی از محصولات شرکت فولاد ناب تبریز است که به لطف کیفیت بالایی که دارد توانسته نیازهای بسیاری از بخش‌های صنایع را به طور کامل برآورده کند. نبشی ناب تبریز به شکل سبک و بال مساوی تولید می‌شود، برآورد قیمت نبشی ناب تبریز به عوامل بسیاری بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

این شرکت از استاندارد ملی و بین المللی برای تولید نبشی بهره می‌برد که این امر سبب شده تا محصول نهایی که به دست مشتریان می‌رسد از کیفیت بالایی برخوردار باشد، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث شده محصولات این شرکت با استقبال مشتریان روبه‌رو شود.

قیمت امروز نبشی ناب تبریز

نبشی‌های تولیدی شرکت ناب تبریز به صورت بال مساوی و در سایزهای 25 میلی متر تا 100 میلی متر تولید و به فروش می‌رسد و اطلاع از قیمت به روز نبشی ناب تبریز در سایز های مختلف برای خریداران بسیار مهم است.

شرکت بازرگانی آسن برای رفع نیاز بازار اقدام به فروش نبشی ناب تبریز کرده است. آسن با کوتاه کردن دست واسطه‌گر، نبشی ناب تبریز را به قیمت کارخانه به دست مشتریان می‌رساند. برای اطلاع از قیمت نبشی امروز ناب تبریز می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت خرید نبشی ناب تبریز

اگر قصد خرید این محصول را دارید بایستی به این نکته توجه کنید که برای استعلام قیمت خرید نبشی ناب تبریز صرفا به مراکز معتبر مراجعه کنید و یا با آن‌ها تماس بگیرید. شرکت هایی مانند آسن که این محصول را نه تنها به کل کشور بلکه به خارج از کشور نیز ارسال می‌کنند، بهترین کیفیت و بهترین قیمت نبشی ناب تبریز را به مشتریان ارائه می‌دهد.

پس از اطلاع از قیمت خرید نبشی ناب تبریز، می‌توانید به راحتی محصول مورد نظرتان را از شرکت بازرگانی آسن خریداری کنید. توجه داشته باشید که برای قیاس محصولات و انتخاب بهترین محصول می‌توانید به صورت تلفنی از متخصصان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

قیمت نبشی در بازار آهن

نبشی ناب تبریز به دلیل ساختار و شکل مکانیکی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است. وزن مناسب در کنار کیفیت بالای این محصول باعث شده تا قیمت نبشی ناب تبریز نسبت به دیگر نبشی ها مناسب‌تر باشد. اتصال بخش‌های مختلف سازه به همدیگر توسط نبشی صورت می‌گیرد که این امر از مهم ترین وظایف نبشی به شمار می‌رود.

نبشی باکیفیتی که از دوام بالایی برخوردار باشد و از طرفی با قیمت مناسبی به دست متقاضی برسد، می‌تواند در هزینه‌های ساخت و ساز تاثیر مثبت بگذارد. قیمت نبشی ناب تبریز در بازار آهن ممکن است هر روز با نوسانات همراه باشد، برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع تولیدات نبشی ناب تبریز

تولیدات نبشی ناب تبریز به طور کلی از لحاظ ظاهری به دو دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم، توجه داشته باشید که قیمت نبشی ناب تبریز در هریک از این دو مدل متفاوت بوده و هریک ممکن است در صنایع کارایی متفاوتی داشته باشد.

·         نبشی بال مساوی:

نبشی ها عمدتا به شکل L و یا T تولید می‌شوند. همانطور که از شکل این 2 حرف انگلیسی مشخص است، هریک دارای 2 ضلع بوده که در نبشی بال مساوی این 2 ضلع از نظر ابعاد و اندازه با یکدیگر برابر هستند.

·         نبشی بال نامساوی:

در این نوع نبشی‌ها که صرفا در موارد خاص از این نوع نبشی استفاده می‌شود، 2 ضلع و یا دو بال اندازه یکسانی ندارند و یکی از بال ها از دیگری کوچک‌تر است.

کاربرد نبشی ناب تبریز

همانطور که گفته شد نبشی در مدل بال مساوی و نامساوی می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. تولیدات نبشی ناب تبریز از نوع بال مساوی است و چون در صنایع مختلف از این نوع نبشی بیشتر استفاده می‌شود، در قیمت نبشی ناب تبریز نیز تاثیر بسزایی گذاشته است.

نبشی ناب تبریز در مواردی چون ساخت و ساز، خودروسازی، پل و دکل سازی، انتقال نیرو و نفت و گاز کاربرد ویژه‌ای دارد. همچنین نبشی ناب تبریز با بدنه فولاد در ساخت پایه‌های نورد، ستون و خرپا، کشتی سازی، مبلمان‌های فلزی شهری، اتصال بیم ها به تیرآهن و ساخت پایه برای تجهیزات ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عوامل موثر بر قیمت نبشی ناب تبریز

بهتر است بدانید که وزن نبشی نقش بسزایی در قیمت نبشی دارد و خرید و یا فروش این محصول بر اساس کیلوگرم است. حال مواردی چون ضخامت، طول و ابعاد نبشی بر روی قیمت نهایی محصول نیز تاثیرگذار بوده و قیمت نبشی با پارامترهای گوناگون این چنینی کاهش یا افزایش می‌یابد.

از طرفی مواد اولیه نبشی به قیمت نفت، دلار، قیمت جهانی شمش مورد نیاز، رخدادهای سیاسی و اقتصادی وابسته است و هر یک از این عوامل می‌تواند بر قیمت نبشی تاثیرگذار باشد.

استاندارد نبشی ناب تبریز

کارخانه فولاد ناب تبریز در جهت تولید و عرضه مقاطع فولادی سابقه درخشانی داشته است. نبشی ناب تبریز تا به امروز موفق به دریافت استاندارد ملی ایران، استاندارد روسی گوست و استاندارد اروپایی شده است.

نبشی ناب تبریز با قیمت مناسب و کیفیت بالا در تولید انواع نبشی توانسته در میان مشتریان به محبوبیت ویژه‌ای برسد.

مشخصات فنی نبشی ناب تبریز

فولاد ناب تبریز نبشی های تولیدی خود را در ضخامت‌های مختلف و طول‌های گوناگون تولید می‌کند. در صورتی که قصد خرید نبشی ناب تبریز را دارید، بایستی در ابتدا به مشخصات هر یک از نبشی ها دقت کنید و سپس قیمت نبشی ناب تبریز مدنظر را جویا شوید تا با توجه به نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین در ادامه جدولی از مشخصات نبشی ناب تبریز را مشاهده می‌کنید:

 

۱

نام محصول

نبشی ناب تبریز

۲

سطح مقطع

L شکل

۳

ضخامت

2.5، 3، 4، 5، 6، 7، 8 و 10 میلی‌متر

۴

طول شاخه

6 و 12 متر

۵

ابعاد

30*30، 40*40، 45*45، 50*50، 60*60، 70*70، 75*75، 80*80، 100*100

6

کارخانه تولیدکننده

کارخانه فولاد ناب تبریز

 

تولیدکنندگان نبشی ناب تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز تولید کننده نبشی ناب تبریز در سال 1382 به ثبت رسیده است و دو سال بعد از به ثبت رساندن این مجتمع فولاد، فعالیت خود را در جهت تولید مقاطع فولادی آغاز نمودند. امروزه این شرکت در سال بیش از 450 هزار تن تولید ناودانی و نبشی دارد که این امر فولاد ناب تبریز را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نبشی و ناودانی تبدیل کرده است.

 

 

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.