قیمت میلگرد پردیس آذربایجان

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

قیمت میلگرد پردیس آذربایجان

آخرین بروزرسانی:1403/02/18

قیمت ها با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

برند

سایز

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

توضیحات

قیمت میلگرد پردیس آذربایجان، امروز به روز رسانی شد. شما می‌توانید با تماس تلفنی، از کارشناسان مربوط در لاین میلگرد مشاوره خرید دریافت کنید. لازم به ذکر است قیمتها با محاسبه 10% ارزش افزود در لیست درج شده است.

 

کارخانه فولاد پردیس آذربایجان

یکی از تامین‌کنندگان برتر فولاد کشور، پردیس آذربایجان است که برخلاف نام خود در شهر قم و شهرک صنعتی سلفچگان واقع شده است. این کارخانه از سال 1401 فعالیت خود را آغاز کرده است و شهرت زیادی در بازار آهن کشور دارد.

این کارخانه بزرگ، شامل چند شرکت زیر مجموعه است که با مشارکت یکدیگر به تولید فراورده های فولادی می پردازند. کارخانه میلگرد ابهر، شرکت شمش انزلی، شرکت مرکز ی نور افق، بازیافت سپهر و فولاد پردیس آذربایجان تحت مالکیت این هلدینگ فولادی فعالیت می کنند.

کارخانه پردیس آذربایجان طبق استاندارد GOST روسیه مبادرت به تولید شمش در انواع بیلت و بلوم می کند. همچنین در این هلیدینگ بزرگ انواع میلگرد در گریدهای A1،A2 و A3 از سایزهای 8 الی 32 تولید و عرضه می شود.

 

 

قیمت میلگرد پردیس آذربایجان

قیمت این محصول با توجه به کیفیت بالای آن، بسیار مناسب است. قیمت نهایی این محصول بیشتر جنبه رقابتی دارد. به همین دلیل اغلب سازندگان و پیمانکاران از خرید آن استقبال می‌کنند. با توجه به این که کارخانه میلگرد سلفچگان در استان قم و مرکزیت ایران قرار دارد، بسیاری از هزینه‌ها، ازجمله بارگیری و حمل‌ونقل کمتر می‌شوند.

 

میلگرد پردیس آذربایجان

یکی از موارد مهم در تعیین قیمت میلگرد پردیس آذربایجان، مشخصات و کیفیت آنهاست. میزان شکنندگی در میلگرد پردیس آذربایجان بسیار کم است. به همین دلیل به عنوان آرماتور بسیار مقاوم در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نظر وزنی هم میلگرد پردیس آذربایجان با توجه به جدول اشتال، سبک محسوب می‌شود. از دیگر مشخصات میلگردهای پردیس آذربایجان، می‌توان به استحکام آن و انعطاف‌پذیر بودن در برابر تغییرات دمایی و ... اشاره کرد.

 

انواع میلگردهای پردیس آذربایجان

برای ارزیابی قیمت میلگرد پردیس آذربایجان، ابتدا باید با انواع میلگردها تولیدی این کارخانه آشنا شوید. مجتمع فولاد پردیس یا سلفچگان، میلگردها از سایز 8 تا 32، با گرید A3 و با بهترین کیفیت تولید و عرضه می کند.

سبد کالایی این کارخانه بسیار متنوع بوده و انواع سایز میلگرد از 8 تا 32 در این شرکت تولید می‌شود. در جدول ارائه شده در این صفحه شما می‌توانید قیمت هریک از ابعاد میلگرد کارخانه فولاد سلفچگان را در کنار سایر مشخصات محصولات مشاهده کنید. همچنین وزن هر شاخه میلگرد در ابعاد ذکرشده متفاوت است از این رو قیمت متفاوتی نیز برای آن‌ها تعریف شده است. به دلیل تفاوت وزن میلگرد سلفچگان در سایزهای مختلف بهتر است قبل از خرید از مشاوران مجموعه راهنمایی‌های لازم را کسب کنید.

یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت میلگرد سلفچگان، سایز و وزن آن است. برای مثال قیمت میلگرد 10 سلفچگان به دلیل وزن پایین‌تر نسبت به قیمت سایز 12 و 14 کمتر است. شما خریداران عزیز قبل از ثبت سفارش ابتدا باید سایز میلگرد مورد نیاز پروژه خود را مشخص کرده و سپس اقدامبه خرید کنید. کارشناسان فروش ما در خصوص سایز و مشخصات میلگرد سلفچگان پاسخگوی شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن 88885720-021 تماس بگیرید.

 

 

وزن میلگردهای پردیس آذربایجان

هرکدام از انواع میلگردهای پردیس آذربایجان، دارای وزن خاص خود هستند. وزن میلگرد از نظر ارزیابی قیمت میلگرد پردیس آذربایجان اهمیت زیادی دارد. هر کدام از سایزهای میلگرد پردیس آذربایجان، دارای وزن‌های متفاوتی هستند. وزن میلگردهای پردیس آذربایجان از 55.7 تا 72 کیلوگرم متغیر هستند.

 

 

سوالات متداول

 

 

1-      کارخانه پردیس آذربایجان چه محصولاتی تولید می کند؟

  کارخانه سلفچگان علاوه بر تولید میلگرد در گریدهای A2 و A3، انواع شمش بیلت و بلوم نیز تولید می کند.

 

    2-    وزن میلگرد پردیس آذربایجان چقدر است؟

هر کدام از انواع میلگردهای پردیس آذربایجان با توجه به سایزی که دارند از وزن متفاوتی برخوردار هستند.

 

    3-  کارخانه پردیس آذربایجان از کدام استاندارد برای تولید محصولات استفاده می کند؟

 در کارخانه سلفچگان از استانداردهای معروف مانند 1398-20300 INSO  (استاندارد ملی ایران)، 2005-10080EN  (ستاندارد اروپا) و 2005-380 GOST (استاندارد روسیه) جهت تولید و بررسی کیفیت مقاطع فولادی استفاده می شود.

 

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.