میلگرد سایز 8

مشاوران_شرکت_آسن

مریم محمودی

کارشناس فروش

میلگرد سایز 8

آخرین بروزرسانی:1403/05/04

قیمت ها با احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.

سایز

برند

محل تحویل

واحد

قیمت

نوسانات

8میلگرد ظفر بناب

انبار

کیلوگرم

28,900 تومان

0 %
8میلگرد ابهر

انبار

کیلوگرم

29,650 تومان

0 %
8میلگرد بافق یزد

انبار

کیلوگرم

31,000 تومان

0 %
8میلگرد هیربد

انبار

کیلوگرم

28,500 تومان

0 %
8میلگرد پردیس آذربایجان

انبار

کیلوگرم

30,250 تومان

0 %
8میلگرد آناهیتا گیلان

انبار

کیلوگرم

29,100 تومان

0 %

توضیحات

 

قیمت میلگرد 8

میلگردها به‌صورت کلاف و شاخه‌ای در بازار به فروش می‌رسد و هرکدام بر اساس قطر مقطعشان دسته‌بندی می‌شوند. هرکدام از سایزهای میلگرد در صنعت‌های متفاوتی کاربرد دارند. از میلگردهای سایز 8 برای ساخت خاموت استفاده می‌شود.

قیمت میلگرد 8 امروز

یکی از شاخصه‌های اصلی که در تعیین قیمت میلگرد سایز 8 نقش دارد، وزن آن است. این قیمت‌ها باتوجه‌به نوسانات بازار تغییر می‌کند. در حال حاضر قیمت هر کیلو آن 24700 تا 29000 تومان است که این قیمت با بالا و پایین‌رفتن دلار و قیمت مواد اولیه تغییر می‌کند. در سال‌های اخیر قیمت میلگرد سایز 8 روندی افزایشی داشته و کمتر شاهد پایین آمدن قیمت آنها بوده‌ایم.

مشخصات فنی میلگرد سایز 8

هر شاخه میلگرد با توجه  قطر میلگرد سایز 8 برابر با 8 میلیمتر است و با در نظر گرفتن سایزبندی می‌شود. یک شاخه 12 متری میلگرد سایز 8 حدود 4.74 کیلوگرم وزن دارد. در جدول پایین مشخصات بیشتری از این نوع میلگرد را برای شما بیان می‌کنیم.

قطر زمینه

ارتفاع آج عرضی

پهنای آج عرضی

قطر خارجی

گام

ارتفاع آج طولی

پهنای آج طولی

حد استاندارد

رواداری

حد استاندارد

رواداری

۷/۵

۰/۳+

۰/۵-

۰/۷۵

۰/۲۵ ±

۰/۷۵

۰/۹

۵

۰/۷۵

۱/۲۵

 

در هنگام خرید باید علاوه بر مشخصات فنی یک میلگرد به مشخصات هندسی آن نیز توجه شود. یک میلگرد باید طبق استانداردهای موجود ساخته شود تا استحکام کافی را داشته باشد. در این قسمت مشخصات هندسی میلگرد سایز 8 را در یک جدول به شما نمایش می‌دهیم.

 

 

ارتفاع آج عرضی

پهنای آج عرضی

گام

سطح نسبی آج

در وسط

¼ از وسط

حداقل

حداقل

۰/۵۲

۰/۳۶

۰/۸

۵/۷

۰/۰۴۵

 

 

 

قیمت هر شاخه میلگرد 8

قیمت میلگردهای سایز 8 به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین عوامل قیمت جهانی فولاد است. به دلیل تحریم و شرایط بد اقتصادی این قیمت‌ها نوسانات بالایی دارد و روزبه‌روز قیمتش تغییر می‌کند. میلگرد سایز 8 دو نوع مختلف است که قیمت آن متفاوت است. در قسمت پایین به قیمت هرکدام از آنها اشاره خواهیم کرد.

قیمت میلگرد 8 آجدار: میلگرد آجدار سایز 8 یکی دیگر از انواع مقطع‌های فولادی است که در کارخانه‌های تولید کننده میلگرد ساخته می‌شود. این میلگردها به این منظور آجدار ساخته می‌شوند که به دیواره‌های بتنی گیر کنند و از جای خود تکان نخورند. به دلیل تغییرات و نوسانات بازار ارز جهانی قیمت این مدل از میلگرد دایمی در حال تغییر است. برای خرید یک میلگرد خود می‌توان به کارخانه‌هایی که امکان مشاوره رایگان خرید توسط کارشناسان را برای شما فراهم می‌کنند مراجعه کنید.

قیمت میلگرد 8 ساده: قیمت این میلگردها نیز مانند سایرین همواره تغییر می‌کند و ثابت نیست. طبق آخرین قیمت‌هایی که در بازار وجود داشته است، کف قیمت میلگرد سایز 8 ساده را کیلویی 24700 اعلام کرده‌اند. برای خرید باید از چند کارخانه استعلام قیمت بگیرید بعد برای خرید اقدام کنید.

عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد 8

عوامل زیادی بر قیمت میلگرد سایز 8 تأثیر می‌گذارند یکی از مهم‌ترین این عوامل قیمت جهانی شمش‌های فولادی است که برای ساخت این مقاطع مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین جنس و متراژ میلگردها نیز بر تعیین قیمت آن تأثیر می‌گذارد. قیمت میلگرد در خرید به‌صورت قرض یا نقدی نیز با هم متفاوت است. برای خریدی مطمئن می‌توانید به شرکت آسن مراجعه کنید و از فروش به قیمت کارخانه این شرکت برخوردار شوید.

خرید میلگرد 8

میلگرد سایز 8 دو نوع آجدار و ساده دارد که کاربرد هرکدام در صنایع مختلف متفاوت است و طبیعتاً قیمت آنها نیز فرق خواهد داشت. برای خرید میلگرد سایز 8 با مناسب‌ترین قیمت موجود در بازار یکی از اهداف هر خریدار است. البته در کنار قیمت مناسب باید به آلیاژ و مقاومت این میلگرد ها نیز توجه کرد و از شرکت‌هایی که اسم‌ و رسم بیشتری در میان مردم دارند خرید کنید.

کاربرد و موارد استفاده میلگرد 8

میلگرد 8 یک نوع فولاد است که به‌صورت میله‌ای با قطر 8 میلیمتر تولید می‌شود. این نوع میلگرد برای استفاده در صنایع مختلف و ساخت‌وساز، ساخت قطعات خودرو، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، صنایع فولاد و غیره استفاده می‌شود. همچنین، این نوع محصول برای تقویت و ساختاردهی بتن نیز استفاده می‌شود.

کارخانه‌های تولید کننده میلگرد 8

به طور معمول همه کارخانه‌های تولید کننده میلگرد، میلگرد 8 تولید می‌کنند. بعضی از کارخانه‌های تولید کننده میلگرد برای جلب مشتری بیشتر اقداماتی مانند ارسال سریع بار به سراسر ایران و صادر خارج از کشور انجام می‌دهند که اقدامی خوب در جهت بیشتر کرد فروش خود است. برخی از کارخانه‌های تولید کننده میلگرد 8 عبارت‌اند از:

·         کارخانه ذوب‌آهن

·         مجتمع آریا ذوب

·         مجتمع نورد گرم سمنان

·         مجتمع فولاد سپهر ایرانیان

·         مجتمع خرم دشت

·         مجتمع کیان کاشان

·         کارخانه ظفر بناب

·         کارخانه شاهین بناب

روش تولید میلگرد 8

برای تولید میل‌گردهای سایز 8 به روش نورد ابتدا شمشهای فولادی را در حرارت بالا ذوب میکنند و سپس با محفظه های مخصوص و جک های هیدرولیکی آنها را به داخل کوره مخصوص انتقال میدهند. سپس از غلتک هایی استفاده میکنند تا فشار و نیرویی کششی لازم را به انها وارد کنند و میلگردی با قطر مورد نظر تولید کنند؛ مثلا برای میلگرد سایز 8 باید این حرکت را چند بار انجام دهند تا به قطر 8 میلی متر برسد.

سوالات متداول

 1-    آیا خرید نقدی یا قرضی میلگرد سایز 8 در قیمت آن تأثیر دارد؟

بله اگر قصد خرید به‌صورت قرض را داشته باشید باید پول بیشتری پرداخت کنید.

2-    نوسانات قیمت ارز جهانی در قیمت میلگرد 8 تغییر ایجاد می‌کند؟

بله نوسانات ارز جهانی باعث نوسانات در قیمت شمش فولاد می‌شود.

 

 

سوالات متداول

نحوه خرید

سایر موارد

01

مراحل خرید میلگرد از آسن به چه صورت است؟

در سرزمین آسن خرید میلگرد به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. برای آسانتر شدن فرایند خرید شما مشتریان گرامی، تمام محصولات به همراه قیمتها هر روز در کانال و وبسایت آسن به روز رسانی می شوند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 02188885720 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.