نحوه خرید میلگرد از کارخانه

فرزانه

1402-11-25 20:48:28

category image: نحوه خرید میلگرد از کارخانه

چرا بسیاری از خریداران میلگرد، به دنبال خرید میلگرد مستقیم از کارخانه هستند؟ یکی از مزایای خرید مستقیم از کارخانه، کاهش قابل توجه هزینه‌ها و بهره‌مندی از کیفیت مطلوب است. با این حال، نحوه خرید میلگرد از کارخانه، نکات مهمی دارد که باید به آنها توجه کنید؛ از جمله اینکه هنگام خرید میلگرد حتما باید روی برند معتبر و اصیل تمرکز کنید. علاوه بر این، توجه به پارامترهای میلگرد متناسب با نیاز خود نیز اهمیت زیادی دارد. در ادامه به بررسی نحوه خرید میلگرد از کارخانه اشاره خواهیم کرد.

خرید میلگرد از کارخانه می‌تواند تا حد زیادی در هزینه‌های صنایعی که وابسته به این محصول هستند کمک کند، از همین رو مشاهده قیمت میلگرد از طریق پلتفرم‌های معتبر به‌عنوان یکی از اقدامات ضروری برای تهیه آنها در نظر گرفته می‌شود.

برای این منظور بهتر است که اطلاعاتی در رابطه با نحوه خرید و راه‌های دسترسی به کارخانه‌های تولید میلگرد در اختیار داشته باشید تا از این طریق به‌راحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

نحوه خرید میلگرد از کارخانه؛ نکات و مراحل

در بررسی نحوه خرید میلگرد از کارخانه، خوب است به این نکته توجه کنید که کیفیت و استاندارد میلگرد رعایت شده در هرکدام از کارخانه‌های تولیدی می‌تواند متفاوت باشد. نکته مهم دیگر این است که بهترین روش خرید میلگرد از کارخانه، سفارش و خرید انبوه آن است.

 این مساله در خرید اغلب محصولات آهن آلات صدق می‌کند. زمانی که بخواهید از کارخانه میلگرد بخرید، باید به حداقل خرید میلگرد از کارخانه توجه کنید. در بیشتر کارخانه‌ها، این مقدار برابر 24 تن است. بنابراین سفارش شما باید بیشتر از این مقدار باشد تا کارخانه سفارش شما را تأیید کند. به طور کلی، اگر قصد خرید میلگرد را دارید، بهتر است به این نکات دقت کنید.

باید توجه داشت که هر کارخانه شرایط فروش متفاوتی دارد و برای خرید از هر برند باید این شرایط را مطالعه کنید. در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید.

اگر حجم خرید شما کم است، بهتر است از نمایندگی‌ها و شرکت‌های بازرگانی میلگرد تهیه کنید. آن‌ها معمولاً قیمت مناسب‌تری دارند و تحویل سریع‌تری انجام می‌دهند. برای دسترسی به قیمت و راهنمای خرید میلگرد می‌توانید از طریق سایت آسن اقدام کرده و با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

 

مراحل خرید میلگرد از کارخانه

به‌منظور خرید مستقیم میلگرد از کارخانه تولیدکننده، لازم است تا متقاضیان مراحل مختلفی را طی کنند که مهم‌ترین موارد به شرح زیر است:

  • باید فرمی مبنی‌ بر درخواست خرید از کارخانه را پر کنید و در اختیار نمایندگی‌های مجاز قرار دهید.
  • ارسال مدارکی مانند گواهی ارزش افزوده و کارت ملی شخص خریدار نیز یکی دیگر از مراحل خرید به قیمت کارخانه است.
  • مدارک مورد نیاز را از طریق یکی از راه‌های ارتباطی کارخانه اراسال کنید.
  • بعد از ثبت درخواست، یک پیش فاکتور برای شما صادر می‌شود.
  • واریز مبلغ مورد نظر به حساب کارخانه
  • باید فیش واریزی را ارسال کنید.
  • با ارائه تمامی اطلاعات در رابطه با آدرس محل پروژه یا انبار، مقدار میلگردهای مورد نظر در زمان مقررشده برای شما ارسال می‌شود.

خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

نکات مهم زمان خرید مستقیم میلگرد از کارخانه 

اگر قصد دارید تا میلگرد را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید، باید به چند نکته حائز اهمیت توجه کنید که در اینجا به آن‌ها اشاره می‌کنیم. با رعایت این نکات، می‌توانید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب را از تولیدکنندگان دریافت کنید.

بررسی و انتخاب محصولات

در گام اول، باید براساس نوع پروژه خود، سایز و قطر مورد نظر خود را برای خرید میلگرد مشخص کنید. همچنین باید تعداد شاخه‌های مورد نیاز و گرید محصولات را نیز اعلام کنید. گرید میلگردها به شکل A1، A2 و A3 است. چون بسیاری از کارخانجات سفارشات با گرید یا تعداد اشتباه را پس نمی‌گیرند و تعویض آن‌ها امکان پذیر نیست، باید قبل از خرید، درباره محصولات تحقیقات لازم را انجام داده و سفارشات خود را با دقت ثبت کنید.

کیفیت میلگرد

از جمله معیارهایی که در تعیین کیفیت و حتی قیمت امروز میلگرد تاثیرگذار است، وزن و مشخصات فنی این محصول خواهد بود که در زمان تحویل بار باید تمام اطلاعات مندرج در فاکتور را بررسی کنید.

محاسبه وزن محصولات

قبل از خرید مستقیم میلگرد از کارخانه، باید حتماً لیست دقیق وزن مصرفی محصولات را از مسئولین نظارت پروژه درخواست کرده تا بتوانید هزینه‌های نهایی خود را به صورت دقیق تعیین کنید. با داشتن اطلاعات در مورد وزن میلگرد، می‌توانید هزینه حمل و نقل آن‌ها را نیز محاسبه کنید.

زمان تحویل سفارش میلگرد

در نحوه خرید میلگرد از کارخانه، یکی از نکات مهم زمان تحویل محموله است. چرا که تحویل میلگرد از کارخانه به صورت روزانه صورت نمی‌گیرد. بنابراین، قبل از خرید آهن آلات از کارخانه، باید زمان دقیق تحویل محموله را مشخص کرده و پس از ثبت سفارشات خود، با استفاده از کد پیگیری، وضعیت سفارشات خود را دنبال کنید.

قیمت میلگرد

یکی دیگر از مسائلی که باید در زمان خرید از سوی کارخانه مد نظر قرار دهید، توجه به قیمت میلگرد است که معمولاً کارخانه‌های مختلف براساس نوع و سایز محصول تولیدی خود، هزینه مشخصی را ارائه می‌دهند.

در نظر گرفتن قوانین خرید میلگرد از کارخانه

برخی از کارخانه‌ها محصولات خود را به‌صورت مستقیم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار نمی‌دهند و معمولاً از طریق شرکت‌های بازرگانی معتبر و بنگاه‌ها نسبت به انجام این کار اقدام می‌کنند.

با توجه به این مسائل بهتر است برای خرید میلگرد به قیمت کارخانه به‌دنبال یافتن یک مجموعه معتبر باشید که انواع مختلف این محصول را به‌صورت مستقیم از سوی تولیدکنندگان برای شما فراهم کند.

مشاوره با کارشناسان فروش

در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام در خصوص خرید مستقیم میلگرد از کارخانه، می‌توانید با واحد فروش کارخانه‌ها تماس بگیرید و از راهنمایی‌ها و پاسخ‌های آن‌ها استفاده کنید. کارشناسان فروش به شما در انتخاب بهترین محصولات مناسب برای پروژه خود کمک خواهند کرد. همچنین شما می‌توانید با آن‌ها زمان و تاریخ بارگیری محصولات را نیز هماهنگ کنید.

لازم به ذکر است که بعضی از تولیدکنندگان محصولات خود را با قوانین خاص و منحصر به فرد عرضه می‌کنند. در چنین حالت‌هایی باید به این قوانین نیز دقت داشته باشید تا در هنگام خرید با مشکل خاصی روبرو نشوید.

میلگردهای پرفروش ما

این شرکت با ارائه انواع مختلفی از میلگردها این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا دسترسی راحتتری به محصول مورد نظر خود داشته باشند که می‌توان انواع محصولات آسن را در گروه‌های زیر قرار داد:

  • میلگرد آجدار ۱۶ تولید شده از کارخانه ذوب آهن اصفهان: یکی از بهترین گزینه‌ها برای نیازهای ساختمانی و صنعتی متنوع می‌باشد.
  • میلگرد آجدار کارخانه فولاد خراسان (نیشابور): نمایانگر کیفیت و استحکام عالی در صنعت فولاد است. این محصول با تولید از مواد اولیه با کیفیت بالا و استفاده از فرآیندهای پیشرفته تولید، استانداردهای کیفیتی بسیار سختگیرانه را برآورده می‌کند. قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور هر روز در وب سایت آسن به روز رسانی می‌شود.

مشخصات عمومی میلگرد ۱۴ نیشابور در کارخانه

سایز حالت وزن هر شاخه گرید تعداد شاخه در هر بندیل
۱۴ شاخه ۱۲ متری ۱۴.۶ A3 ۱۳۷

وزن میلگرد ۱۴ نیشابور

در صورت خرید عمده میلگرد ۱۴ نیشابور اطلاع از میزان وزن هر شاخه در بندیل اهمیت زیادی دارد. هر بندیل میلگرد ۱۴ شامل ۱۴۰ شاخه میلگرد آجدار است و وزن هر شاخه میلگرد ۱۴ نیشابور برابر ۱۴.۶ کیلوگرم است. در نتیجه وزن هر بندیل میلگرد تقریباً ۲۰۴۴ کیلوگرم محاسبه می شود.

مشخصات فیزیکی میلگرد ۱۴ نیشابور

مشخصات فیزیکی میلگرد ۱۴ نیشابور در جدول زیر آمده است:

اندازه نوار امپریال اندازه متریک وزن در واحد طول (پوند بر فوت) جرم در واحد طول قطر اسمی (mm) مساحت اسمی (mm)
۱۴ ۴۳ ۷.۶۵ ۱۱.۴۱ ۴۳ ۱۴۵۲

اطلاعات تکمیلی میلگرد ۱۴ نیشابور در جدول زیر آمده است:

مشخصات آج مشخصات سطح مقطع
آج یکنواخت آج دوکی سطح نسبی ۰.۰۵۶
پهنا ارتفاع پهنا ارتفاع زاویه آج دوکی ۴۵ درجه
۱ ۱.۲۵ ۱.۴ ۰.۹۱ ۴۵ درجه ۴۵ درجه

کاربرد میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور

میلگرد سایز ۱۴ فولاد خراسان به عنوان یک متریال ساختمانی که به وفور در صنایع و پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربردهای اصلی این میلگرد عبارتند از:

  • ساختمان سازی: استفاده در بتن آرمه و سازه های فلزی
  • صنایع خورو سازی: تولید قطعات و اجزاء مختلف خودروها به عنوان قابلیت فشار و استحکام مناسب برای استفاده در پارچه‌ها و قطعات فلزی.
  • ساخت و تولید: ابزار و ماشین‌آلات مختلف، اجزاء مکانیکی، و قطعات صنعتی.
  • ساخت و تعمیرات کشی ها: صنعت کشتیرانی و ساخت و تعمیرات سازه های دریایی
  • صنایع نفت و گاز: انواع سازه ها و تجهیزات نفتی و گازی

اگر بخواهید خرید میلگرد از کارخانه را براساس نوع برند انتخاب کنید ما امکان خرید از کارخانه‌های ذوب آهن، فولاد خراسان، ظفر بناب، پردیس آذربایجان، آتیه خلیج فارس، سرمد ابرکوه، بافق یزد و دیگر برندهای داخل کشور برای شما فراهم کرده ایم.

شرکت بازرگانی آسن؛ پیشرو در عرضه میلگرد با تضمین کیفیت

درحال‌ حاضر یکی از شرکت‌هایی که در زمینه خرید و فروش انواع میلگرد فعالیت می‌کند، مجموعه آسن است که امکان ارسال به سراسر ایران و حتی صادرات به خارج از کشور را نیز فراهم می‌کند.

در شرکت آسن، شما می‌توانید به‌راحتی نسبت به خرید میلگرد به قیمت کارخانه اقدام کنید و با توجه به اینکه محصولات بدون واسطه در اختیار شما قرار می‌گیرد از نظر قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

از سوی دیگر باید به این مسئله اشاره کرد که تضمین اصالت کالا از سوی این مجموعه باعث می‌شود خریداران نسبت به کیفیت بالای محصول اطمینان کافی داشته باشند.

خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

چرا خرید میلگرد از آسن به سود مشتری است؟

با توجه به اینکه عرضه انواع میلگرد در شرکت آسن به‌صورت مستقیم از کارخانه‌جات و بدون واسطه انجام می‌شود، درصورتی‌که بخواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید خرید از این مجموعه به نفع شما خواهد بود.

قیمت انواع میلگرد در این مجموعه به‌صرفه و اقتصادی است، از سوی دیگر تضمین اصالت کالا، امکان ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن، مشاوره رایگان در زمینه خرید و ارائه فاکتور رسمی از دیگر ویژگی‌‌های مجموعه فروش ما به‌شمار می‌رود.

خرید میلگرد با ارزانترین قیمت

این مقاله به عنوان راهنمای خرید میلگرد، نکات مفیدی درباره چگونگی خرید مستقیم میلگرد از کارخانه ارائه می‌دهد و به شما نکات مهمی را که برای تهیه این نوع محصولات باید به آن‌ها دقت کنید، آموزش می‌دهد. با مطالعه این مقاله شما قادر خواهید بود تا میلگرد را با بهترین قیمت از کارخانه تامین کنید. علاوه بر این، نکات ارائه شده در نحوه خرید میلگرد، این امکان را برای شما فراهم آورده است که در حجم‌های کوچکتر نیز بتوانید از کارخانه‌های مختلف میلگرد خریداری کنید و براساس نیاز خود، از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوید.

 

جمع‌بندی

خرید میلگرد از کارخانه به مشتری این امکان را می‌دهد تا با حذف واسطه‌ها در هزینه‌های پرداختی خود صرفه‌جویی کنند که برای این منظور لازم است تا مراحل مختلفی را پشت سر بگذارنند که این موضوع خود وقت گیربوده و دیگر محدودیتهای مربوط به خود را دارد.

 

آخرین خبرها

لیستوفر میلگرد چیست؟ | جدول لیستوفر میلگرد چگونه تهیه می شود؟

1403-04-31 23:54:36

نورد سرد چیست؟ فرایند انجام نورد سرد چیست؟ | مجله آسن

1403-04-25 01:52:45

نبشی چیست؟ معرفی انواع نبشی و کابردهای آن | مجله آسن

1403-04-25 01:34:34

سقف کرومیت چیست + نکات مهم اجرایی سقف تیرچه کرومیت

1403-04-24 18:13:56

خمیدگی تیرآهن چگونه رخ می‌دهد؟

1403-04-22 18:23:16

ورق ضد سایش چیست؟ کاربردهای ورق ضد سایش در صنایع

1403-04-20 11:21:07

نورد گرم چیست؟ تفاوت نورد گرم و نورد سرد چیست؟ | مجله آسن

1403-04-18 09:54:23

کارخانه های تولید کننده میلگرد شمال

1403-04-16 01:49:16

معرفی کارخانه‌های میلگرد تبریز | مجله آسن

1403-04-11 11:31:50

فولاد کم کربن چیست و چگونه ساخته می‌شود؟ | مجله آسن

1403-04-09 10:13:45

سازه نگهبان خرپایی چیست؟ 4 نکته مهم در اجرای سازه نگهبان خرپایی

1403-04-06 12:08:54

نورد چیست و چگونه در مقاطع فولادی اجرا می‌شود؟

1403-04-03 10:43:13

معرفی بهترین تیرآهن برای ستون | مجله آسن

1403-04-02 00:32:38

میلگرد سبک چیست و چه فرقی با میلگرد سنگین دارد؟ | مجله آسن

1403-03-30 12:59:04

کاربرد انواع سایز میلگرد در صنعت ساختمان سازی | مجله آسن

1403-03-27 01:45:58